Hallo allemaal,
Ik heb een proefrit gemaakt in een BMW 520i uit 2013 (F10), en hij reed perfect. De auto heeft slechts 1 of 2 eigenaren gehad en is dealer onderhouden tot 2018. Daarna is hij in beslag genomen door de belastingdienst en heeft hij ongeveer 5 à 6 jaar stilgestaan.
De garage die de ...
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Search found 2 matches
- 07 Dec 2024 17:32
- Forum: Algemeen
- Topic: Advies gevraagd over BMW 520i F10 na jaren stilstand
- Replies: 0
- Views: 2960
- 07 Dec 2024 17:31
- Forum: 2010 - 2017 (F07, F10, F11)
- Topic: Advies gevraagd over BMW 520i F10 na jaren stilstand
- Replies: 0
- Views: 3417
Advies gevraagd over BMW 520i F10 na jaren stilstand
Ik overweeg een BMW 520i F10 uit 2013 te kopen. Auto heeft 1/2 eigenaren gehad, is dealer onderhouden tot 2018 en daarna 5/6 jaar stilgestaan (in beslag genomen). Garage heeft grote onderhoudsbeurt gedaan en opnieuw laten keuren. Proefrit was perfect en ik krijg 1 jaar garantie. Toch twijfel ik of ...
