Goedeavond,
Mijn naam is Simon en ik ben sinds 2 weken eigenaar van en BMW 116i e87 uit 2007.
Nou ben ik opzoek naar wat hulp. Mijn airco werkt niet en ik heb de compressor al laten vervangen en opnieuw laten inleren. Het systeem blijft op druk en heeft volgens de garage geen lekkage.
Het gaat ...
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Search found 1 match
- 15 Apr 2025 18:25
- Forum: Algemeen
- Topic: Airco bmw 116i e87
- Replies: 0
- Views: 2626
