is een ook een motronic,dus ook de onsteking is via de ecu gestuurd.
alleen als je de kabelboom met ecu overbouwd zal de motor lopen.
je oude motor reviseren is de beste optie denk ik.
Wat is precies de ecu? Mijn laatste vraag dan ga ik eens met mijn monteur overleggen.
Iedereen heel erg bedankt ...
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Search found 7 matches
- 12 Jan 2011 01:52
- Forum: Archief
- Topic: Welk blok past er makkelijk in?
- Replies: 12
- Views: 11956
- 11 Jan 2011 12:10
- Forum: Archief
- Topic: Welk blok past er makkelijk in?
- Replies: 12
- Views: 11956
Re: Welk blok past er makkelijk in?
ja hier heb ik zelf ook aan zitten denken, maar de goedkoopste die ik vond was met inbouw 2100 euries.
Dat vindt ik erg veel geld om aan een e21 uit te geven. Maar kan ik niet de kabelboom van die e30 pakken?
Omdat dit blok 350 euro vraagprijs is, ik ken een automonteur die het blok voor 200-300 ...
Dat vindt ik erg veel geld om aan een e21 uit te geven. Maar kan ik niet de kabelboom van die e30 pakken?
Omdat dit blok 350 euro vraagprijs is, ik ken een automonteur die het blok voor 200-300 ...
- 10 Jan 2011 20:38
- Forum: Archief
- Topic: Welk blok past er makkelijk in?
- Replies: 12
- Views: 11956
Re: Welk blok past er makkelijk in?
ik heb dit blok gevonden,
Motorblok BMW 320i E30 1990 (M20B20-kat.) i.z.g.st.
Deze motor is nog ingebouwd in de (schade) auto en is nog lopend te zien en te horen. 156.000 aantoonbare kilometers. Heeft in april 2010 met een km stand van 155.166 probleemloos de duitse Tüv-keuring en emissietesten ...
Motorblok BMW 320i E30 1990 (M20B20-kat.) i.z.g.st.
Deze motor is nog ingebouwd in de (schade) auto en is nog lopend te zien en te horen. 156.000 aantoonbare kilometers. Heeft in april 2010 met een km stand van 155.166 probleemloos de duitse Tüv-keuring en emissietesten ...
- 10 Jan 2011 18:46
- Forum: Archief
- Topic: Welk blok past er makkelijk in?
- Replies: 12
- Views: 11956
Re: Welk blok past er makkelijk in?
het is een 2.0L 6 cilinder met carburateur. En er zit een M20 motor in. Welke info hebben jullie nog nodig?
Hoeveel vraag je voor dat blok uit die e30?
En hoeveel gebruikt die?
Groetjes Rene
Hoeveel vraag je voor dat blok uit die e30?
En hoeveel gebruikt die?
Groetjes Rene
- 09 Jan 2011 17:53
- Forum: Archief
- Topic: Welk blok past er makkelijk in?
- Replies: 12
- Views: 11956
Re: Welk blok past er makkelijk in?
dus een blok van een 320i van een e36 kan er zo in zonder problemen?
- 09 Jan 2011 13:18
- Forum: Archief
- Topic: Welk blok past er makkelijk in?
- Replies: 12
- Views: 11956
Welk blok past er makkelijk in?
Hallo.
Het blok van mijn e21 is niet meer goed. Ik kan een blok van een e21 kopen maar wie zegt dat dat goed is? Nu ben ik eigenlijk opzoek naar een blok dat er makkelijk in past zonder vele aanpassingen. Heeft iemand hier ervaring mee of wie weet er gewoon veel van af?
Wachtend op een antwoord ...
Het blok van mijn e21 is niet meer goed. Ik kan een blok van een e21 kopen maar wie zegt dat dat goed is? Nu ben ik eigenlijk opzoek naar een blok dat er makkelijk in past zonder vele aanpassingen. Heeft iemand hier ervaring mee of wie weet er gewoon veel van af?
Wachtend op een antwoord ...
- 05 Jan 2011 19:10
- Forum: Archief
- Topic: Blok versleten? Benzine ombouw tot diesel??
- Replies: 0
- Views: 763
Blok versleten? Benzine ombouw tot diesel??
Hallo allemaal.
Ik heb nu een bmw e21 320/6. Hij rookt heel erg en ik moet 1.5L olie op 800km bijvullen. Ik ga ervan uit dat mijn blok versleten is. Ook pakt de koppeling op het aller laatste stukje en laats maakte hij laatst een geluid of de uit laat aan de grond kwam maar het geluid kwam echt uit ...
Ik heb nu een bmw e21 320/6. Hij rookt heel erg en ik moet 1.5L olie op 800km bijvullen. Ik ga ervan uit dat mijn blok versleten is. Ook pakt de koppeling op het aller laatste stukje en laats maakte hij laatst een geluid of de uit laat aan de grond kwam maar het geluid kwam echt uit ...
