Hallo,
Ik ben mijn E12 518 aan het ombouwen naar een 528i. Met wat aanpassingen moet dit gaan lukken, maar kan iemand mij vertellen waar de (nog te plaatsen) brandstofpomp normaalgesproken zit? Ik kan geen voorbewerking vinden.
Bedankt!
Eric
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Search found 2 matches
- 29 Jan 2013 15:11
- Forum: Algemeen
- Topic: plaats brandstofpomp bmw E12
- Replies: 2
- Views: 7089
- 27 Jun 2012 13:24
- Forum: 1972 - 1981 (E12)
- Topic: richtingaanwijzer e12
- Replies: 2
- Views: 20751
Re: richtingaanwijzer e12
lijkt op een schakelaar-probleem, en die is eenvoudig te vervangen, repareren wil niet.
Ik heb zelf een type 2 met vierkante schakelaars.
Ik heb zelf een type 2 met vierkante schakelaars.
