BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Search found 4 matches

by Rage
31 Mar 2013 21:58
Forum: 1983 - 1991 (E30)
Topic: Wat voor accu?
Replies: 1
Views: 15735

Wat voor accu?

Ik heb een e30 320i van '85.
M'n accu begint aan het eind van z'n latijn te raken en ik wil graag een nieuwe installeren.

De accu die er nu in zit:
12V 50Ah 450A (EN)

Wat het dichtst bij komt dat ik kan vinden is:
12V 50Ah 420A (EN)

Ik plaats het liefst exact dezelfde maar die kan ik niet ...
by Rage
31 Mar 2013 08:47
Forum: 1983 - 1991 (E30)
Topic: Radio werkt niet (BMW Bavaria C Reverse II)
Replies: 3
Views: 22064

Re: Radio werkt niet (BMW Bavaria C Reverse II)

Zie nu pas dat je bericht van 2 maanden geleden is.
by Rage
31 Mar 2013 08:46
Forum: 1983 - 1991 (E30)
Topic: Radio werkt niet (BMW Bavaria C Reverse II)
Replies: 3
Views: 22064

Re: Radio werkt niet (BMW Bavaria C Reverse II)

Misschien een contact los of gecorrodeerd aan de antenne zelf? Kan je wel een cassette afspelen?

Go to advanced search