Ik was benieuwd of er ook forumleden zijn met een BMW cabrio met hardtop. Ik heb daar een aantal vragen over.. misschien dat jullie zo een antwoord hebben..
* Is een hardtop veel gehoriger en veel gevoeliger voor vocht dan een auto met vast dak? Uiteraard een beetje, maar in wat voor mate?
* Waar leg je je hardtop in de zomer neer?? Met beschadigen enzo?
* Is een hardtop erg onderhoudsgevoelig? Rubbers / naden etc.?
Mochten er mensen zijn die hier veel ervaring mee hebben.. dan hoor ik dat graag! Ben benieuwd, alvast bedankt!
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
BMW E36 met Hardtop
Moderator: Moderator Team
naast mjn E36 heb ik nog een Streetka welke in de winter gereden wordt met een hardtop
moet zeggen leverd behoorlijke voordelen op zo is het achterruit groter van de hardtop (weet niet of dit bij BMW zo is)
minder vocht in de auto en minder geluid tevens warmt de auto binnen sneller op bij lage temperaturen
voor het opruimen van de hardtop worden op de duitse e-bay regelmatig beugels of zelfs scharniersystemen met katrollen aangeboden zodat ze veilig opgeruimd kunnen worden waar jij het zelf wilt hebben
moet zeggen leverd behoorlijke voordelen op zo is het achterruit groter van de hardtop (weet niet of dit bij BMW zo is)
minder vocht in de auto en minder geluid tevens warmt de auto binnen sneller op bij lage temperaturen
voor het opruimen van de hardtop worden op de duitse e-bay regelmatig beugels of zelfs scharniersystemen met katrollen aangeboden zodat ze veilig opgeruimd kunnen worden waar jij het zelf wilt hebben
Ik heb een hartop op mijn E36, je wast hem met dezelfde zeep als je auto, de rubbers gaan net zo lang mee als de andere rubbers van je auto, en hem opbergen kan je op verschillende manieren, bij mij gaat hij na de winter tegen het plafond van de garage en een speciale jas. :denk:
E36 325i cabrio '97 192pk voor het weekend
E46 320d touring '02 136pk voor de week
E46 320d touring '02 136pk voor de week