ik rij met 60/65 liter 450 kilometer en dat met een 316i.
das duur rijden hoor met zo'n licht blokje
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
ik wil een bmw 316, 318 of 320i E36 help !!!!
Moderator: Moderator Team
-
bmwmotorsportkatwijk
- 1e Versnelling
-
kanswaardig
- Neutraal
-
compuonline
- 1e Versnelling
Ja inderdaad ook beter voor ons climaat haha geen files meer wachte op stoplichten, irriteren aan trage slakken die maar die door rijden...
Nou ik denk dat die jonge een wagen zoekt met lip spoilertjes kofferbak spoilertje beetje chroom hier en daar leuk geluidje tft schermpjes erin leuke velgen en natuurlijk lekker strak in de lak ik denk dat dit beter bij hem past dan the power van een 6 cilinder ...
Nou ik denk dat die jonge een wagen zoekt met lip spoilertjes kofferbak spoilertje beetje chroom hier en daar leuk geluidje tft schermpjes erin leuke velgen en natuurlijk lekker strak in de lak ik denk dat dit beter bij hem past dan the power van een 6 cilinder ...
BMW - E39
In Search of Angel Eyes
In Search of Angel Eyes
-
Robinadriaensen
- 1e Versnelling
haha,
uit ervaring blijkt toch dat als je een auto hebt dat je dan (al moet je 100 meter) je altijd emt de auto gaat.
dus zwaai maar naar het geld wat je overhoud door te fietsen 8)
ook met een 316i ben je eerder weg bij een stoplicht dan de andere bejaarden en gezinsauto's
uit ervaring blijkt toch dat als je een auto hebt dat je dan (al moet je 100 meter) je altijd emt de auto gaat.
dus zwaai maar naar het geld wat je overhoud door te fietsen 8)
ook met een 316i ben je eerder weg bij een stoplicht dan de andere bejaarden en gezinsauto's
Groeten Robin
[ external image ]
Stel je even voor: Mijn eerste BMW, E36 sedan
Eerste project: Robin's E36 Sedan Project
Audio Showcase: BMW Project Primeiro
[ external image ]
Stel je even voor: Mijn eerste BMW, E36 sedan
Eerste project: Robin's E36 Sedan Project
Audio Showcase: BMW Project Primeiro