BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW RADIOS MET AUX

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
compuonline
1e Versnelling

BMW RADIOS MET AUX

Post by compuonline »

Hey ik zat rond te spitten voor een vriend van mij die heeft een E46 originale Radio maar hij zou graag een versterker willen aansluiten nu zijn er van caliber en andere merken van die om vormers vanuit je speaker naar 2 x tulp maar dat is geen gehoor ..

Nu heb ik zelf in mijn E39 een Originale BMW radio erin zitten en daar zit jawel 4 tulpjes aan die radio heb ik speciaal gekocht met dat er op en werkt super !

Toen ik die kocht had hij mij gezegd dat hij hem speciaal heb laten maken voor tulp...

Maar dit kan je volgens mij op elke BMW radio doen... ?
BMW - E39

In Search of Angel Eyes

bmwmotorsportkatwijk
1e Versnelling

Post by bmwmotorsportkatwijk »

so dit is een tricky vraagje.

ik weet niet of het zo om te bouwen is maar anders moet hij kijken voor een mooie jvc.ik heb een jvc met 4 uitgangen en een aparte sub uitgang.
Life is a highway and i wanna ride it all night long

geiz
Neutraal

Post by geiz »

Bij de E46 is het denk ik weinig anders als bij de E39.

Er lopen diverse audio lijnen vanaf de head unit naar de versterker, ook enkele lijnen waar gewoon flat audio op staat.

Op internet zijn schema's te vinden, ik zal ook eens ff zoeken.

Anders even op www.bimmerforums.com vragen, daar vind je meestal wel een antwoord.

http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/au ... 274&page=2

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... 7627&hg=65
528i E39

Topic Author
compuonline
1e Versnelling

Post by compuonline »

Ik weet dat er kabels zijn die op de achterkant prikt net als bij de wisselaar precies zo`n zelfde stekker en dan naar 2x TULP ... Ik zelf heb de mazzel dat ik een kant en klare kon kopen het blijft natuurlijk wel het mooiste in een bmw de originale radio erin behouden :lol:

Maar zal inderdaad effe googlen
BMW - E39

In Search of Angel Eyes
Locked

Return to “Archief”