BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Balance Autoradio e39exe vaag probleem

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
Ebbe
Neutraal

Balance Autoradio e39exe vaag probleem

Post by Ebbe »

hallo allemaal..

Ik ben ebbe, en heb nu een poosje een e39..
Elke keer als ik m'n auto op het contact zet verspringt te balance van m'n radio naar links.

erg irritant dus om elke keer die balance naar het midden te zetten als de auto uit geweest is..

ik heb de accu losgekoppeld gehad.. dacht zelf dat het een soort memory instelling was.. maar dit hielp dus niet.

iemand enig idee wat dit kan zijn?

thanks!

bmwe39
Neutraal

Post by bmwe39 »

hallo ik heb ook een e39 en ik kan je vertellen dat ik het ook heb schijnt een veel voorkomende probleen bij deze modellen wat ik heb begrepen is dat je een nieuwe radio moet halen

Topic Author
Ebbe
Neutraal

Post by Ebbe »

dat is wel beetje apart zeg..

die radios zijn zeker alleen nog 2ehands te krijgen? en dus grote kans dat ze het zelfde probleem vertonen..?

bmwmotorsportkatwijk
1e Versnelling

Post by bmwmotorsportkatwijk »

kijk gewoon op marktplaats en anders kun je voor ongeveer 120 euro wel een leuk ding kopen met mp3. zo duur zijn ze tegenwoordig niet meer hoor
Life is a highway and i wanna ride it all night long

bmwe39
Neutraal

Post by bmwe39 »

ja klopt of je kan bij wheels online informeren die hadden originele radios voor 125 euro

of je kan een andere radio erin doen ik ga zelf proberen een 2din erin te bouwen
Locked

Return to “Archief”