BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

vocht in koplampen e46

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
casper
Neutraal

vocht in koplampen e46

Post by casper »

na het vervangen van rubbers heb ik nog steeds vocht kan iemand mijn helpen of zeggen wat het kan zijn gr casper

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race

Post by Mickroz »

even verplaatst naar technische vragen.
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Wat de oorzaak bij jou is durf ik niet te zeggen.

Maar je ziet nu steeds vaker met die imitatieachterlichten dat er vocht in komt. Het probleem is simpel, ze zijn te goed luchtdicht gemaakt.

Als je ramen in de auto beslaan en je draait het raampje open verhelp je het probleem, bij je lichten werkt het net zo. Vocht krijg je altijd in je lamp origineel of imitatie. Als je hem te goed afdicht en er kan geen lucht meer bij dan zit hij zo vol met condens en beslaat hij. Kijk dus of de afvoeren wat er origineel inzitten goed open zijn, haal de lichtunit achter los fohn alle vocht eruit en zorg dat de unit ventileert, waterdicht is goed luchtdicht niet.

denniswpels
1e Versnelling

Post by denniswpels »

Kijk eens om je heen(met dit weer), dan zal je zien dat bijna alle E36(incl de mijne) met dit probleem kampen........en bij heel veel E39 en E46 zie je dit ook. Is gewoon een BMW kwaal......deze info heb ik trouwens van de BMW dealer hoor, maar zie het zelf ook wel als ik om heen kijk.

Dus ik ben bang dat je er weinig aan doet.
E46 318i Touring

Dylan
1e Versnelling

Post by Dylan »

Bij mijn vaders auto (E36) is het zelfde probleem.
Hij heeft gewoon die kappen eraf gehaald.
(als je de lamp moet vervangen)
Tegenwordig hebben wij geen vocht meer in de koplamp.
Misschien een tip?

Groeten,
Dylan
14 Jaar

Sebas
Neutraal

Post by Sebas »

mmm...Is een manier idd je kap eraf te halen.
Ik heb de kap er nog op zitten, maar in allen even een klein gaatje geboord (boortje 4).
Nooit geen probleem meer gehad, en het valt niet op.
Bij me broer was het een vissekom in de achterlichten, die heeft me gevraagd ze eruit te halen, aan de onderkant een gaatje te boren (dus ingebouwd zie je het niet meer).Vervolgens een popnagel erin gepropt en die weer uitgeboord (boortje 2) zodat er een verhoging naar binnentoe zit.
Wel een lompe, maar toch onzichtbare oplossing.
Gak ada mobil lebih baik daripada BMW
Locked

Return to “Archief”