BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW 5 Serie Navigatie uitzetten...

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
Kartmans
Neutraal

BMW 5 Serie Navigatie uitzetten...

Post by Kartmans »

Hallo, ik ben nieuw hier en heb me eigenlijk geregristreerd om deze vraag te stellen:

Wij hebben een BMW 5 serie (De nieuwe) met alles er op en der aan enzo.... Maar mijn vraag is dus:

Als je je navigatie hebt aangezet, en je wilt hem stoppen als je er al bijna bent ofzo, dan kan ik dus nergens in de menu's vinden hoe je het kan stoppen.
Je kan wel terug gaan naar het hoofdmenu maar dat mens blijft maar doorlullen :roll: '

Je krijgt wel als je de auto uitzet dat je kan kiezen of je verder wilt gaan met de navigatie of hem uit wilt zetten, maar het lijkt me dat het ook op een andere manier moet kunnen...

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt! :D

ErnstV
1e Versnelling

Post by ErnstV »

Je moet in het menu de microfoon uitzetten, aan de linkerkant in het navigatiegedeelte.
bmw 335d e91

Topic Author
Kartmans
Neutraal

Post by Kartmans »

Ja dat zou idd kunnen, maar dan staat de navigatie dus eigenlijk nog niet helemaal uit, en moet je zeker als je hem weer opnieuw start de microfoon weer aanzetten...

Of zie ik dit nou verkeerd?

ErnstV
1e Versnelling

Post by ErnstV »

ik heb dat mens altijd uitstaan... eenmaal uit dan onthoudt ie dat... ook de volgende keer.... welke 5 serie rij je?
bmw 335d e91

Topic Author
Kartmans
Neutraal

Post by Kartmans »

5.25 i Sedan
Niet het 2007 model (Dus die opgepimpte) maar die orginele uit 2005 ofzo.

germy
Neutraal

Post by germy »

dás dus geen nieuwe :)

ErnstV
1e Versnelling

Post by ErnstV »

bijna nieuw!
bmw 335d e91

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Daar heb ik ook een stukje van gezien in topgear. Die navigatie schijnt inderdaad niet te doen wat je wilt. :lol:
Verder heb ik er geen ervaringen mee helaas, mischien dat de dealer je een tip kan geven.

JosvanDorth
1e Versnelling

Post by JosvanDorth »

top gear moet je ni geloven!!
Dat zijn engelsen die un hekel hebben aan duitse auto's met name BMW.
Zo ook met de M6:
Het duurt volgens top gear wel een half uur om met de M6 op vol vermogen weg te rijden, omdat je alle instellingen telkens moet invoeren in Idrive. Terwijl je dat enkel alles op scherp hoeft te zetten onder het knopje M die op het stuur zit. Zo kun je je auto zelf afstellen naar je eigen smaak.
Zo heb ik ze wel veel vaker betrapt op dat soort dingen.
liever de nurburgring, dan de trouwring

Topic Author
Kartmans
Neutraal

Post by Kartmans »

JosvanDorth wrote:top gear moet je ni geloven!!
Zo ook met de M6:
Het duurt volgens top gear wel een half uur om met de M6 op vol vermogen weg te rijden, omdat je alle instellingen telkens moet invoeren in Idrive. Terwijl je dat enkel alles op scherp hoeft te zetten onder het knopje M die op het stuur zit. Zo kun je je auto zelf afstellen naar je eigen smaak.
Heel fijn :P

Maar heb je misschien ook een oplossing voor mijn vraag?

Privray
Neutraal

Post by Privray »

heb je niet gewoon dat als je opnieuw op t navi knopje drukt dattie vraagt of je de navigatie wilt beeindigen? :?
Zo ook met de M6:
http://www.youtube.com/v/usQi1peqQOs&rel=1

hier heb je dus 3 delen van ;)
Burn rubber, not your soul

Topic Author
Kartmans
Neutraal

Post by Kartmans »

Privray wrote:heb je niet gewoon dat als je opnieuw op t navi knopje drukt dattie vraagt of je de navigatie wilt beeindigen? :?
Zo ook met de M6:
http://www.youtube.com/v/usQi1peqQOs&rel=1

hier heb je dus 3 delen van ;)
]

Volgens mij niet...

Peej
Neutraal

Post by Peej »

je moet als je in het navigatiescherm zit met de knop naar het tekentje gaan met een pijltje naar een bolletje toe en dan klikke dan komt er een streep doorheen en is je navigatie dus uitgeschakeld :wink:
Locked

Return to “Archief”