BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Voorstellen: 318tiC

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
318tiC
Neutraal

Voorstellen: 318tiC

Post by 318tiC »

Oke, even voorstellen, goedenavond! Man, 48, provincie Groningen, op m'n 18e motorrijbewijs, na een Honda CB350F opgeblazen te hebben jaaaarenlang op een R80RS rondgereden, op m'n 26e het autorijbewijs, en de dichtsbijzijnde rijschool met een BMW 316 was twee dorpen verderop maar dat maakte me toen niks uit! Nu weer een beetje "terug op het nest" gevoel, want:
Aanstaande vrijdag ga ik m'n nieuwste aankoop ophalen: een 318ti Compact Automaat in Executive uitvoering, bouwjaar 1998 met 125000 km. op de teller, een hele strakke occasion, met NAP en boekjes en keuring en you name it.
Een automaat, omdat ik een jaar of 13 geleden m'n rechterschouder gebroken heb in een motorongeluk, en een Compact omdat mijn bestwelgrote hond af en toe ook mee mag genieten.
Ik zit dus al een paar dagen te snuffelen op dit forum, mooi dat er zoveel mensen zoveel kennis bij elkaar hebben, ik kan hier nog veel leren!
Zodra ik wat meer tijd heb zal ik eens proberen hieronder wat foto's te plaatsen, 't is op ieder forum weer even puzzelen, komt wel goed.

O ja, en alvast sorry aan alle Coupè en Convertible rijders dat ik zomaar die C voor m'n nickname heb geleend... maar geef toe, een BMW, da's toch geen verkeerde tic...
:wink:

effe testen:
[ external image ][ external image ]
... in het voorbeeld gaat het goed!
Last edited by 318tiC on 20 Feb 2008 23:07, edited 2 times in total.

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Welkom op het forum.
Klinkt als een goede aankoop, veel plezier met je nieuwe aanschaf.

Gert-jan
1e Versnelling

Post by Gert-jan »

Veel plezier met je aankoop, maar daar maak ik mij geen zorgen om 8)
Bmw ///M

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

idd...

welkom en het klinkt idd als een goeie aankoop dus veel plezier !!
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

bmwmotorsportkatwijk
1e Versnelling

Post by bmwmotorsportkatwijk »

welkom op het forum en heel veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst
Life is a highway and i wanna ride it all night long
Post Reply

Return to “Stel je even voor”