Mijn naam is Fred van vliet en rij sinds 4 maanden een BMW 3 serie e36. Tot nu toe vrijwel alleen maar problemen gehad en stom geweest bij de aankoop van de bmw. Hoop door middel van een paar vragen, te weten te komen wat voor auto ik heb
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Hallo
Moderator: Moderator Team
-
Fredvanvliet
- Neutraal
Hallo
Hallo,
Mijn naam is Fred van vliet en rij sinds 4 maanden een BMW 3 serie e36. Tot nu toe vrijwel alleen maar problemen gehad en stom geweest bij de aankoop van de bmw. Hoop door middel van een paar vragen, te weten te komen wat voor auto ik heb
!!!????!!!! ik zal de vragen stellen in het topic.