Ik ben zelf half zelfstandige en denk er aan. Gezin en zaak combineren is zeer moeilijk!!!! Ik oefen dan nog mijn bezigheid uit van thuis he, tussen de soep en patatten als ik het zo mag stellen. Je moet nog facturen maken, de zaak bijhouden, klanten die niet tevreden zijn afhandelen (want die heb je vroeg of laat wel eens), .... ik kan nog veel zaken opnoemen. En die komen NA het uitoefenen van je dagtaak!
Ik wil je niet ontmoedigen. Zeker niet! Als je weet met wat je bezig bent moet je ervoor gaan. Velen maken veel geld op korte termijn maar vallen vroeg of laat door de mand. Gelukkig zijn de meesten gepassioneerde mensen die leven voor hun zaak. Dan ontstaat de mond naar mond-reclame en dat is de beste die je kan hebben. Icm internet ga je snel niet meer kunnen volgen. Maar om dat te bereiken heb je meestal best wat tijd nodig en af en toe een harde kop die tegen een betonnen muur kan.
Mss kunnen we een nieuwe topic openen hierover, waar ik je graag mijn kennis in wil delen maar laten we hier toch even blijven bij de vraag van mijn topic