Hierbij wil ik mijn 320i Coupé te koop zetten:
Stoelverwarming voor
Elektrische ramen voor
Elektrisch schuif/kanteldak
Boordcomputer full options
Cruise control
Airbag voor
Middenarmsteun
Witte angel eyes
Led achterlichten
Chromen m3 spiegels (inc. orig. elektr. spiegels)
M3 skirts
M3 velgen 18inch, half jaar oud, michelin banden
Radio cd/mp3/wma speler
APK tot Maart 2009
Grote beurt gehad bij 238.000km
Wiellagers vervangen + uitgelijnd bij 241.000km
KM stand <242.000km
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Richtprijs €4500
Elk serieus bod is welkom
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
[e36] 320i coupé (automaat)
Moderator: Moderator Team
[e36] 320i coupé (automaat)
Burn rubber, not your soul
-
- 1e Versnelling
Ben ik het helemaal mee eens, hoewel de koplampen wel goed staan. Maar het chroom... tja, niet echt mijn smaak en maakt hem een beetje (sorry dat ik het zo zeg) Sjonnie...MikeE36T wrote:Mag ik je een tip geven?
Heb je de originele koplampen, achterlichten en spiegels nog? Zo ja, die weer monteren, en de chrome strips rond de zijramen verwijderen.
Verkoop je hem sneller.![]()
Oh ja, de wielen wil ik wel overnemen van je....

bedankt voor de tips, zal eens kijken of ik die chrome strips eraf kan halen.. heb idd veel commentaar gehad wat betreft de spiegels, of de originele erop of in kleur laten spuiten.. denk dat ik dan toch maar de originele erop zet, tenzij er iemand interesse in heeft zoals ie staat afgebeeld, hoe dan ook, beide spiegels krijg je mee 
bedankt
Ray

bedankt

Ray
Burn rubber, not your soul