BMW M3 sedan officieel!
[ external image ]
Daar is ie dan, DIT is de M3 sedan!
De M3 sedan maakt gebruik van dezelfde 4-liter V8, met 420pk. Hierdoor gaat de vierdeurs in 4,9 seconden naar de 100 (de coupé doet het in 4,8). De begrensde topsnelheid is 250 km/u.
In tegenstelling tot de coupé heeft de sedan geen carbon dak. De overige herkenningspunten zijn wel duidelijk aanwezig; een power bulge, het dikkere front (zonder mistpitten), de kofferdeksel met spoilerlip, de zijspiegels, de M3 luchtroosters en de twee distinctieve dubbele uitlaten.
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
BMW M3 sedan officieel!
Moderator: Moderator Team
-
- 1e Versnelling
-
- Website Beheerder
- Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
ik wil die velgen 

Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]
+1Ikke wrote: Geef mij maar de e46 M3.
Zeker een mooie auto, maar nog steeds ben ik er niet zo kapot van als je hem vergelijk met een ''normale'' nieuwe 3-serie..
Bij de E46 reeks straalt/straalde de M3 gewoon vergeleken met een ''normale'' E46, hij is gewoon een stukken robuuster, de CSL al helemaal.
Als ik een dikke 3-serie sedan zou willen hebben van die type, kijk ik liever naar de b3 Alpina sedan dan de M3 van deze serie 8)
[ external image ]
[ external image ]