BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

E46 USA boardcomputer omzetten van miles naar KM

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
goodvaerson
Neutraal

E46 USA boardcomputer omzetten van miles naar KM

Post by goodvaerson »

Ik ben van plan een BMW E46 (jr 2001) uit Amerika te importeren.
De boardcomputer is uiteraard in Fahrenheit en Miles.
Weet iemand of dat 'simpel' omgezet kan worden naar graden en kilometers in de bestaande computer of moet er dan het een en ander vernieuwd worden? :?:

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Kunnen ze bij de dealer zo omzetten. Maar de snelheidsmeter is dan toch ook in Miles, erg lastig rijden of niet?

Topic Author
goodvaerson
Neutraal

Post by goodvaerson »

[quote="bimmer"]Kunnen ze bij de dealer zo omzetten. Maar de snelheidsmeter is dan toch ook in Miles, erg lastig rijden of niet?[/quote]

De snelheidsmeter heeft een schaal met met miles en een kleinere schaal met km/h. Het gaat mij meer om de airco en de boordcomputer

Davids
Neutraal
Type Auto: Bmw 330i

Re: E46 USA boardcomputer omzetten van miles naar KM

Post by Davids »

Ik heb een vraagje over de import van jouw bmw. Ik heb vorig jaar een bmw e46 uit 2003 geimporteerd en toen zijn er een aantal zaken aangepast om te worden goedgekeurd door de RDW.
Ik heb de auto zojuist weer een apk keuring gegeven en nu is die afgekeurd omdat ik in het dashboard geen controlelampje heb voor het mistachterlicht. Er gaat alleen een groen mistlichtje branden. In mijn auto is er geen scheiding tussen het mistachterlicht en het mistvoorlicht. Het is aan of uit voor zowel het mistlicht voor als achter (net als je andere verlichting). Heb jij dat moeten laten vervangen in jouw auto voor een gesplitste schakelaar?

Ik hoor graag, omdat het me verbaast dat als het verplicht is, waarom de rdw dit vorig jaar dan niet al had geconstateerd.

Dank
David
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”