BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
E36 Luxury skirts?
Moderator: Moderator Team
E36 Luxury skirts?
Hallo,
Het viel me pas vandaag op dat er 2 verschillende type sideskirts zijn de voor de E36. De bekende 'twisted' M3 skirts en de 'luxury skirts' (zo worden ze geloof ik genoemd)
Heeft iemand enig idee waar ik deze Luxury skirts kan vinden?
Ik vind deze namelijk veel beter passen bij het design van de E36
Hier een foto van de skirts die ik bedoel:
[ external image ]
Groeten Lennard
Het viel me pas vandaag op dat er 2 verschillende type sideskirts zijn de voor de E36. De bekende 'twisted' M3 skirts en de 'luxury skirts' (zo worden ze geloof ik genoemd)
Heeft iemand enig idee waar ik deze Luxury skirts kan vinden?
Ik vind deze namelijk veel beter passen bij het design van de E36
Hier een foto van de skirts die ik bedoel:
[ external image ]
Groeten Lennard
-
Steppie_Coupe
- Neutraal
Bij de dealer, is de enige plek waar ik ze kon vinden, echt het hele internet afgezocht. Misschien op de sloop te vinden? (daar heb ik dan weer niet gezocht)
Foto's van de skirts op m'n cabrio:
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Foto's van de skirts op m'n cabrio:
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Denk dat je het nummer ook op www.realoem.com kan vinden.
Is voor de rest ook een hele makkelijke site.
Is voor de rest ook een hele makkelijke site.
-
Steppie_Coupe
- Neutraal
-
Steppie_Coupe
- Neutraal
Dan heb je niet goed gekeken. Moet eerlijk zeggen dat de foto's best wel donker zijn.Vliet wrote:Zijn dit niet de "gewone skirts" alleen in de kleur van de lak meegespoten?? Want ik zie eigenlijk geen verschil met de skirts die ik heb behalve de lak.... of kijk ik niet goed??
De skirts volgen de originele lijn van de dorpels. Ze zijn ongeveer een cm breder dan het 'origineel' zeg maar.
Je kunt de skirts onderscheiden bij de overgang naar het voorscherm, die naad is weg, en aan de doppen van de krikpunten, deze zijn ook anders.
-
Steppie_Coupe
- Neutraal
Hier heb ik een mooi voorbeeld van de skirts.
Standaard:
[ external image ]
Luxury skirts:
[ external image ]
Standaard:
[ external image ]
Luxury skirts:
[ external image ]