BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

REMSCHIJVEN M3?

Zoek je een onderdeel? vind het hier!

Moderator: Moderator Team

Forum rules
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.

Topic Author
Roberto *M3*
Neutraal

Post by Roberto *M3* »

web wrote:
Roberto *M3* wrote:Ik heb een vriend in amerika zitten, hij gaat het kopen en stuurt het dan naar mij. de bedoeling is als sample dan!!! dus ga dan geen btw of wat dan ook betalen :wink:
Samples en Gifts enzo zijn allemaal ook belast. Er glipt wel eens wat tussendoor maar reken jezelf niet te snel rijk. Wat wel helpt is de waarde lager aan laten geven op de pakbon (wel realistisch blijven!) door je vriend in de VS, en de originele factuur enzo UIT het pakket halen (ze maken regelmatig pakketten open!)

Bv. de schijven als gewone 320i schijven aangeven... kost minder dan de helft van het M3 spul waarschijnlijk, blijft realistisch voor een set schijven en blokken, en bespaart je toch een boel invoerrechten.
:denk: dat is inderdaad een goed idee, maar samples gaan voor een symbolisch bedrag van b.v. 1 euro. dan betaal je toch alleen btw en dergelijke over die ene euro
:hoofdpijn:
BMW 4 life and There's Noyhing You Can Do About It!!

Topic Author
Roberto *M3*
Neutraal

Post by Roberto *M3* »

heb voor fedex gewerkt 2 jaar geleden en dat gebeurde trouwens echt elke dag!!!

web
2e Versnelling

Post by web »

Ik denk dat je daar shit mee krijgt (met "sample" en "$1") maar je kan het altijd proberen...

Douane is wakker geworden, de laatste paar jaar heeft "dingen op internet bestellen" zo'n vlucht genomen dat ze daarop zijn gaan inspelen (lees: een slaatje uit slaan). Sample, gift, dat soort trucs kennen ze allemaal.
E39 540i6 Touring arktissilber

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

idd

en dan krijg je een bezorger aan je deur waar je nog het btw bedrag aan moet betalen om het te kunnen ontvangen :wink:
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

amit
1e Versnelling

Post by amit »

ok maar als die vriend het koopt, kan hij het dan niet per schijf inpakken????? en niet allemaal tegelijk opsturen. 1tje per week ofzo.

en tnt-schiphol zorgt voor de invoer van pakketten. en heeft de taak van de douane hierbij overgenomen. dus het lijken mij geen super-techneuten (hoewel ik ook bij tnt werk). als er iets doorgaat als gift heb je geluk en anders zeg je gewoon dat het van een polo is. en schrik je zogenaamd van de grote :lol:
Als ik slim was geweest dan had ik een pakkende tekst hiervoor verzonnen.

amit
1e Versnelling

Post by amit »

maar ik wel een bedrag hoger dan 1 euro kiezen. 1 euro is verdacht laag. doe dan maar 2 euro ofzo :lol:
Als ik slim was geweest dan had ik een pakkende tekst hiervoor verzonnen.

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

hmmm een collega van me laat regelmatig boeken uit de states op sturen...

de laatste tijd ( jaartje of anderhalf ) wordt wat strenger gecontroleerd, en hoewel er geen afzender op staat en hoewel het altijd maar 1 of 2 boeken tegelijkertijd zijn, heeft de douane hem tot nu tot 8 van de 10 x gepakt en moest hij nog extra betalen. Invoer / btw geneuk.

dus weet nie hoeveel dat allemaal voor n nut heeft.

wel nut heeft het waarschijnlijk om de originele factuur ff in photoshop te laden, en hier wat dingetjes wijzigen. Zoals ipv m3 318 ofzows... en ipv van XX bedrag een x bedragje.

en gewoon samen laten opsturen.

mocht je alsnog gepakt worden ( dikke kans ) hoef je maar een klein bedrag te betalen.

Ya Know.....
It Is What It Is

Topic Author
Roberto *M3*
Neutraal

Post by Roberto *M3* »

jep jullie hebben gelijk :oops: maar denk inderdaad dat het dan een goed idee is om 318 of wat dan ook te schrijven!!!! ik ga het gewoon doen, ik laat jullie weten hoe of wat?? :wink:

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

we wachten met spanning af :wink:

Ya Know.....
It Is What It Is

webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)

Post by webmaster »

Ik zou voor bestellen in de USA gaan.

Ikzelf had mijn velgen daar besteld.

bedrag + verzendkosten daarover 4,5 of 6 % invoer belasting en daarna 19% BTW.

Als een vriend het kan opsturen naar je is dat helemaal perfect.

Bon er uithalen en inderdaad aangeven dat het om andere schijven gaat.
Dan ben je een stukkie voordeliger uit :)

suc6 en laat ons weten hoe het gegaan is, misschien interessant voor andere forum gebruikers :)

web
2e Versnelling

Post by web »

Even offtopic maareh... wat was je kwijt aan verzendkosten voor een set velgen uit de VS? Ik kwam op bedragen rond de 500 dollar uit :( toen heb ik er maar vanaf gezien...

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

500 dollar.... hmm is dat tegenwoordig niet iets van 30 euro cent :wink:

Ya Know.....
It Is What It Is

web
2e Versnelling

Post by web »

Mikey wrote:500 dollar.... hmm is dat tegenwoordig niet iets van 30 euro cent :wink:
Nog een jaartje geduld :lol: (en zo lang kan ik niet op m'n velgen wachten !!)

webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)

Post by webmaster »

web wrote:Even offtopic maareh... wat was je kwijt aan verzendkosten voor een set velgen uit de VS? Ik kwam op bedragen rond de 500 dollar uit :( toen heb ik er maar vanaf gezien...
ik was 133,- dollar kwijt voor het verzenden

www.modbargains.com
Post Reply

Return to “Onderdelen Gevraagd”