Ik heb dat dus ook gehad met die bandenmaat 225/45/17.
Ik heb dit jaar nieuwe eronder gezet,laten uitlijnen en balanceren.
Probleem was toen voorbij,maar nu heb ik na vervanging van me fusee kogels dus problemen dat ie anders rijd als toen.
Zoeken zoeken zoeken
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
-Trillend stuur/Uitlijnen/Blanceren Banden- 316i E36 Coupe
Moderator: Moderator Team
dmv de spoorstangen lijn je een auto uit. ff makkelijk gezegd, je draait een moertje los, draait een beetje aan die stang waardoor je de sporing verandert . als je sporing niet goed is dan trekt je auto naar 1 kant. en als je spoorstang krom is dan zal die blijven trekken. trouwens uitlijnen is iets want eigenlijk regelmatig moet gebeuren.
hoe zijn die schijven krom geworden?? ik bedoel aangezien jij ze hebt gekocht dan zal je wel een vermoedden hebben.
spoorstangen zijn als het goed is nummer 5 en 6 op deze plaatje. twijfel een beetje en ben lui om mijn bril te pakken. maar ik waag t erop
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/n/p/5.png
hoe zijn die schijven krom geworden?? ik bedoel aangezien jij ze hebt gekocht dan zal je wel een vermoedden hebben.
spoorstangen zijn als het goed is nummer 5 en 6 op deze plaatje. twijfel een beetje en ben lui om mijn bril te pakken. maar ik waag t erop

Als ik slim was geweest dan had ik een pakkende tekst hiervoor verzonnen.
-
- Neutraal
Ja ik denk dat mijn schijven wel krom zijn geworden door regen. Ik vermijd altijd de plassen maar ik hoor vaak genoeg als ik mijn auto heb geparkeerd waterdruppels op mijn remschijven wegsissen.
Die monteur heeft wel wat aan de spoorstang gedaan maar ik kreeg het idee dat het een beetje een beginner was (zonder begeleiding), sukkel om het zo maar te zeggen
Die monteur heeft wel wat aan de spoorstang gedaan maar ik kreeg het idee dat het een beetje een beginner was (zonder begeleiding), sukkel om het zo maar te zeggen
BMW E36 316i Coupe
-AC Schnitzer Short-Shift
-Pipercross sportluchtfilter
-Autostyle einddemper
-Pilot Xenon 8000k
[ external image ]
-Autostyle einddemper
-Pilot Xenon 8000k
[ external image ]
Re: -Trillend stuur/Uitlijnen/Blanceren Banden- 316i E36 Coupe
denk balanceren en uitlijnen had dat probleem ook
-
- Neutraal
Re: -Trillend stuur/Uitlijnen/Blanceren Banden- 316i E36 Coupe
Het euvel mijn trillende stuur en remmen is bekend! Ik heb gisteren nieuwe Goodyear banden erop laten zetten en mijn zwager heeft ze fijn laten balanceren. Nadat de banden eraf waren gehaald zagen we waarom mijn banden altijd zo'n onbalans hadden. Mijn velgen hadden hele mooie plaklood collectie
er zatten zeker wel 3-5 strips en loodjes per velg. Die vent heeft mij gewoon opgelicht!!! Hij heeft gewoon even snel gebalanceerd maar dan niet de loodjes eraf gehaald!
Gisteren hebben we me velgen aan de binnekant bij de naaf helemaal ontdaan van de roest en op de naaf bij de as hebben we ook alle roest eraf geschuurd en mijn zwager heeft alle 4 de banden fijn uitgebalanceerd. Nu rijdt mijn bimmer weer als op een wolkje

Gisteren hebben we me velgen aan de binnekant bij de naaf helemaal ontdaan van de roest en op de naaf bij de as hebben we ook alle roest eraf geschuurd en mijn zwager heeft alle 4 de banden fijn uitgebalanceerd. Nu rijdt mijn bimmer weer als op een wolkje

BMW E36 316i Coupe
-Autostyle einddemper
-Pilot Xenon 8000k
[ external image ]
-Autostyle einddemper
-Pilot Xenon 8000k
[ external image ]