BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

24 mei zandvoort???

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
amit
1e Versnelling

24 mei zandvoort???

Post by amit »

hallo,
ik ben echt zin om auto's te bekijken. er zijn hier zoveel projekten die ik persoonlijk zou willen zien. zoveel (vaste) online bezoekers die ik persoonlijk zou willen zien. dus ik stel voor ff ergens af te spreken. aangezien de meeste van jullie bovenin wonen en rajamoffin en ik volgens mij de enigste hagenezen zijn stel ik om het in/om zandvoort te doen (heb ook zin in strand :) ) wie kan/heeft zin???
Als ik slim was geweest dan had ik een pakkende tekst hiervoor verzonnen.

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

zijn ook nog een zooi uit het zuiden ( limburg ) aanwezig :wink:

maar is wel eens vaker voorgesteld, tot nu toe niet echt iets geworden eerlijk gezegd ! :oops:
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

Topic Author
amit
1e Versnelling

Post by amit »

er is idd vaker iets voorgesteld. maar ik had zoiets van. laten we kijken, misschien word het wat. zelf ben ik nooit in zandvoort geweest. als ik ff nix wil doen ga ik naar rotterdam en als ik echt de tijd heb, dan richting zuiden. daar is het heerlijk. zullen we anders voor amersfoort kiezen ofzo???? is wel een beetje centraal voor iedereen.
Als ik slim was geweest dan had ik een pakkende tekst hiervoor verzonnen.

Ikke
3e Versnelling

Post by Ikke »

Ik ben nog geen groningers tegengekomen op het forum. Dus ervanuitgaande dat Noord-Holland het Noordelijkst is van het forum en België het Zuidelijkst dan is een meeting in Weert Centraal..
-
Toevallig ook nog lekker dichtbij voor mij. :lol: :wink:

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

laat me raden je komt uit weert :wink:

Ya Know.....
It Is What It Is

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Is nog niet zo heel lang geleden een bmwmeeting bij het roda stadion geweest in Kerkrade.

Locatie is altijd moeilijk, niemand heeft zin om 2 uur te rijden voor een andere forummer de hand te schudden. Mischien kunnen we beter eens afspreken bij een Automaxx meeting of bij het autotron, dat is in het verleden ook eens geweest en heb toen maurice en Davidm3 daar getroffen.

web
2e Versnelling

Post by web »

Ikke wrote:Ik ben nog geen groningers tegengekomen op het forum. Dus ervanuitgaande dat Noord-Holland het Noordelijkst is van het forum
Helaas, Overijssel, Drenthe en Flevoland zijn er wel meerdere.

Wat natuurlijk niet betekent dat elke meeting nou per se in utrecht moet, waarom zou de 'afdeling zuid' niet een keer apart mogen meeten :)
E39 540i6 Touring arktissilber

Rajamoffin
Neutraal
Type Auto: 318is Coupe M44

Re: 24 mei zandvoort???

Post by Rajamoffin »

amit wrote:hallo,
ik ben echt zin om auto's te bekijken. er zijn hier zoveel projekten die ik persoonlijk zou willen zien. zoveel (vaste) online bezoekers die ik persoonlijk zou willen zien. dus ik stel voor ff ergens af te spreken. aangezien de meeste van jullie bovenin wonen en rajamoffin en ik volgens mij de enigste hagenezen zijn stel ik om het in/om zandvoort te doen (heb ook zin in strand :) ) wie kan/heeft zin???
did somebody mention my name? :roll:
E36 318is Coupe 1996 M44 1.9L 143pk Facelift Versie

[ external image ]

Roberto *M3*
Neutraal

Post by Roberto *M3* »

count me inn :twisted: :twisted: :twisted:
BMW 4 life and There's Noyhing You Can Do About It!!

ErnstV
1e Versnelling

Post by ErnstV »

@Roberto *M3*; gaat het morgen nog door? off-topic.
bmw 335d e91
Locked

Return to “Archief”