BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Full Speed Rosmalen 8 Mei, 9:45(welke forumleden komen er?)

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topic Author
D@vid Z3

Post by D@vid Z3 »

bimmer wrote:ben net terug van full-speed, en het was een leuk dagje uit. Ik heb samen met davidm3coupe het terrein verkend. Bij vertrek zijn we ook Maurice nog tegen gekomen met girl. :wink:

Jammer dat er niet meer leden waren,:( maar ik ben ervan overtuigd dat in het tempo dat dit forum aan het groeien is, we mischien volgend jaar zelf bij full-speed kunnen staan.:scared:

Als ik de uplink met mijn handheld voor elkaar krijg zal ik een aantal foto's posten.

Tja wat kan ik hier aan toevoegen dan dat het inderdaad erg gezellig was. Enige minpunt was eigelijk het Weer en dat er ietswat weinig BMW's stonden maar wellicht dat we daar volgend jaar verandering in kunnen brengen :mrgreen:

webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)

Post by webmaster »

kom net thuis van Full-Speed

ff bimmer en D@vid gesproken, nog ff genetwerkt met 2 bedrijven :P

en een paar bmw rijders aangesproken o.a. die M3 met rook en lekkere audio installatie die boven stond :P

foto's zijn gemaakt.

komen bij foto gallerie te staan :P

misschien idee volgende keer er ook gaan staan, kan Mike ff ze sound showen :P

Topic Author
D@vid Z3

Post by D@vid Z3 »

webmaster wrote:kom net thuis van Full-Speed

ff bimmer en D@vid gesproken, nog ff genetwerkt met 2 bedrijven :P

en een paar bmw rijders aangesproken o.a. die M3 met rook en lekkere audio installatie die boven stond :P

foto's zijn gemaakt.

komen bij foto gallerie te staan :P

misschien idee volgende keer er ook gaan staan, kan Mike ff ze sound showen :P
We hoeven natuurlijk niet perse een jaar te wachen voor we op een show kunnen staan. Er komen eerdaags vast nog wel een aantal evenementen waar we mischien met een aantal heen kunnen en wellicht ook een plekje kunnen krijgen. Je hoeft in principe maar een stuk of 5 a 6 auto te hebben ofzo. Wellicht een id voor in de toekomst ! :denk:

Maar mischien moeten we eerst maar is een meeting voor forumleden gaan opzetten zodat iedereen elkaar is leert kennen, is altijd wel zo prettig voordat je een hele dag met elkaar zou zijn op een evenement.

Geef jullie mening is hierover ???? :denk:

Topic Author
wim325i e36

Post by wim325i e36 »

lijkt mij een goed idee!!!

een meeting is alleen misschien een beetje saai(met 5 mensen die komen) kunnen we beter iets gaan doen of zo.. toerrit?? of een ander idee...

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Juist omdat we mischien maar een groep van 5 a 6 bmw's kunnen samenstellen zou een groepsmeeting op een evenement geen gek idee zijn.

Je hoeft immers niet bij je auto te blijven, je kunt over het hele terrein rondkijken en praten met mensen. Daarbij zijn meestal ook nog shows en dergelijke dus hoef je je niet te vervelen als 1 of meerdere forumleden je niet zouden aanstaan. ( wat ik me overigens niet kan voorstellen, want ik ken alleen maar leuke/aardige forumleden. :ok: )

Topic Author
Dave

Bmw

Post by Dave »

hee mensen

Jammer dak er nog niet bij kan zijn heb nog geen rijbewijs:S
maa over 2 maanden misschien wel en dan ben ik ook ckah van de
party op deze evenementen.

mvg Dave

webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)

Post by webmaster »

Dave ga je dan ook een BMW kopen ?

zo ja naar welke gaat je voorkeur uit ?

Topic Author
D@vid Z3

Post by D@vid Z3 »

webmaster wrote:Dave ga je dan ook een BMW kopen ?

zo ja naar welke gaat je voorkeur uit ?
Hopelijik naar mijn 328i coupe die te koop staat :mrgreen:

Topic Author
Dave

bmw

Post by Dave »

Heee

Nou mijn voor keur is zowieso een coupe!
En het liefst een 6 piter, maar het word me eerste auto!
duz denk niet een 325 of 328 helaas...
mja een 320 is ook goed te doen:D|

Laat het weten

mvg Dave

Topic Author
D@vid Z3

Post by D@vid Z3 »

We wachten af :!: :!:

Neem in ieder geval ruim de tijd om een goede te zoeken want er staat veel zooi tussen :!:

Topic Author
john

Post by john »

D@vid M3Coupe wrote:We wachten af :!: :!:

Neem in ieder geval ruim de tijd om een goede te zoeken want er staat veel zooi tussen :!:
idd goed zoeken en veel proefrijdden,en je kunt altijd om hulp vragen hier :D :ok:

Topic Author
Dave

bmw

Post by Dave »

heee

ik ben vandaag op pad geweest voor een bmw 320 coupe en heb er wellicht 1 gevonden.
hijs in zeer perfecte staat bouwjaar-1993 km-93665! van 1e eigenaar en alles zit er bij:D alleen 1 nadeel hijs nog vrij orgineel mja kank hem zelf een beetjuh pimpe:D

Dave

Topic Author
john

Post by john »

zitten de onderhoudsboekjes er ook bij en NAP?kwa km heeft hij niet veel gelopen,ik zou zeggen proefrijdden maar :)

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race

Post by Mickroz »

en niet geheel onbelangrijk,wat moet ie gaan kosten?
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]

Topic Author
D@vid Z3

Post by D@vid Z3 »

Plaats anders even de advertentie op het forum en een fototje als dat kan.

Zouy zelf meer vertrouwen hebben in een auto die er geheel orgineel bijstaat dan een die al rondom inde spoilers en dergelijke zit. Niet dat het dan perse een slechte wagen is maar vaak wel !

Orgineel kopen en naar je eigen smaak maken is natuurlijk wel veel leuker !

Succes !!
Locked

Return to “Archief”