BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

ook maar even voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Gert-jan
1e Versnelling

Post by Gert-jan »

web wrote: Over aandacht hebben ze geen van allen te klagen :lol:
Dat is te zien hier ja :wink:

Maar ook van mij een hartelijk welkom en veel plezier op het forum!
Bmw ///M

bulldog
Neutraal

Post by bulldog »

Hey welkom hier op het forum. Veel succes met de e30 wordt zeker een mooie auto.

groetjes bulldog

Topic Author
Barbies Most Wanted-BMW
Neutraal

Post by Barbies Most Wanted-BMW »

-René- wrote:
Barbies Most Wanted-BMW wrote:
-René- wrote:Welkom, wanneer kunnen we een datum prikken dat je even bij mijn auto komt poseren?

wel leuk dat vrouwen zich ook zo kunnen intresseren in auto's en alles wat erbij komt kijken. Succes verder met je E30 projectje en veel zomers rijplezier in je 206cc
haha ga je naar automaxx summer edition??
waar, wanneer, hoelaat?
Het eerste weekend van juli is dat bij walibi world... ik ben er gewoon het hele weekend te kamperen, wordt heel gezellig hoop ik

ennuh nog ff over me haar , ik vind zelf kort haar ook minder mooi dan dat lange hoor maar de meningen zijn heel verschillend.....
ik heb heel veel verstand van auto's, ik kan aan de koplampen zien welke kant ze opgaan

Bmw-Girl
1e Versnelling

Post by Bmw-Girl »

halloo mede bmw rijdster... zag je al op full-speed stond daar ook hahaha
:lol: ik ben niet meer hier te vinden is meer vioor standaard bmw's of veel power onder de kap hahaaha dus pm me maar... :wink:

web
2e Versnelling

Post by web »

Bmw-Girl wrote:ik ben niet meer hier te vinden is meer vioor standaard bmw's of veel power onder de kap hahaaha
Neehoor, dit forum is voor alle mensen die niet meteen in paniek hard wegrennen als ze naast een boel lof (Vergeet dat ff niet !!! Want dat kreeg je ook !!!) ook een beetje kritiek krijgen.

Als je liever alleen ja-knikkers om je heen hebt die alles mooi en geweldig vinden, wat het ook is, moet je hier inderdaad niet wezen.

Maargoed, voordat de mods weer moeten poetsen... graag niet de discussie opnieuw proberen aan te zwengelen hier of hier. Geldt voor mij maar ook voor jou.
E39 540i6 Touring arktissilber
Post Reply

Return to “Stel je even voor”