BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

De nieuwe 7

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Vliet
1e Versnelling

De nieuwe 7

Post by Vliet »

http://www.autoblog.nl/archive/2008/07/ ... we-7-serie

De eerste officiële foto's.......... Ik moet zeggen het is wel even wennen. Ik kreeg een btj een citroën gevoel bij de achterkant :( ik hoop dat het een kwestie van wennen is.
--------E36 Power-------

hyper
1e Versnelling

Post by hyper »

lelijk hoor

SpacePatrol
Neutraal

Post by SpacePatrol »

ja inderdaad mooi is anders, maar je moet maar zo denken:

als in je de 1ste klas cabine van een 747 zit, dan stap je ook niet uit om te zeggen; god wat is dat vliegtuig lelijk. :roll:

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Post by 325i »

Vergeet niet dit is de LWB we krijgen ook een een SWB

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

Dit gaat dus een CLS achtige auto worden en woprdt dus een semi coupe met 4 deuren.
Deze foto`s zijn zoals de meeste wel weten van de CS concept alleen er zijn sterke vermoedens dat de auto zoals afgebeeld dus serieus de SWB wordt.
En deze zie ik wel zitten 8)
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Dylan
1e Versnelling

Post by Dylan »

Ik vind de 7 serie best hoog op z'n wielen staan...
Of lijkt dat alleen maar zo..?

Die Concept CS;
Sommigen delen wel mooi, het dak is wel apart!
14 Jaar

-René-
1e Versnelling

Post by -René- »

nieuwe 7 heeft een beetje lexus lijn erin... en ach, wij kunnen hem toch nooit betalen (nieuw dan) dus laat de zakenman er maar lekker van genieten...

web
2e Versnelling

Post by web »

Gelijkenis met de C5 vind ik erg meevallen, alleen maar uit 1 bepaalde hoek een beetje. Eigenlijk vind ik de nieuwe C5 nog mooier dan deze 7, dat ontwerp "klopt" gewoon aan alle kanten, het is een /geheel/. Maar ik zou ze in het echt moeten zien. Verder is 1 van de commentaren wel een aardige:
Idd lelijk, die neus! Het lijkt wel een cavia!
. Heeft ook wel iets van een Lexus LS met die hoog geplaatste relatief kleine koplampen.

Dit is een "toned down" Bangle ontwerp - resultaat is eigenlijk een relatief saai ding, al zou ik 'm nog in het echt moeten zien.

Ik weet ook niet of BMW een goeie zet doet met afschaffen van de V8 diesel. Merken die voor milieu gaan zijn er al genoeg... en zo geven ze de markt voor dikke diesels, waar ze traditioneel 1 van de weinige spelers in waren, cadeau aan Audi die vrolijk V12 TDI's blijft bouwen.

Op benzine zal er weinig te klagen zijn met de biturbo V8 8)
E39 540i6 Touring arktissilber

eshy

Post by eshy »

Audi R8 V12 tdi 8)

Vind het inderdaad een ontzettende lelijke neus. Alsjeblieft, hebben ze daar niet iemand die verantwoordelijk is of die verantwoordelijkheid durft te nemen? Het ziet er echt niet uit.

Maar...
Iedereen roept ook nog altijd dat de Golf 1 en 2 het mooist zijn, en de Golf 5 lelijk. Toch verkoopt de laatste wel ontzettend goed, dus misschien omgekeerde psychologie? :wink:

web
2e Versnelling

Post by web »

eshy wrote:Iedereen roept ook nog altijd dat de Golf 1 en 2 het mooist zijn, en de Golf 5 lelijk. Toch verkoopt de laatste wel ontzettend goed, dus misschien omgekeerde psychologie? :wink:
Vergeet niet dat de Golf 1 en 2 ook bestsellers waren ; en momenteel niet meer leverbaar ;)
Ook technisch best wel achterhaald trouwens, en een stuk kleiner. Mooi is niet alles.

Maar als ik in de markt was voor een nieuwe 7-serie en alle oude modellen waren ook nog nieuw leverbaar, dan zou ik waarschijnlijk een E38 bestellen.

Die het alleen vanwege z'n interieur wint van deze:

[ external image ]

iGora
1e Versnelling

Post by iGora »

Ik vind de e38 na '98 nog steeds de mooiste 7serie.
-
En die CS concept vind ik na-aap van de CLS (Compressor?? Limousine Sport) want merkedesh is er immers mee begonnen met die sportieve slagschepen maken.
-
Audi komt binnenkort met de A7 en nog de A9...
En die V12 TDI R8 vind ik ernstig mooi en vooral in de kleur rood vind ik hem prachtig!!!!!
-
Edit.
-
Is deze bekend bij iemand?????????
[ external image ]
Ik heb em nog nooit gezien en vind het wel ernstig gers!
Is die zwaar omgebouwd of is het een fotoshop?

grtjs

web
2e Versnelling

Post by web »

Mooi photoshop kunstje, lijkt mij. Onderkant A-stijlen ziet er wat vaag uit, net als het gras vlak achter de achterruit.

De enige 7-serie neus waarvan ik het zou geloven dat-ie op een E31 past is een E32 neus :)

iGora
1e Versnelling

Post by iGora »

http://rides.webshots.com/photo/1069783 ... 9778lNewKu

Kijk hier eens naar dan... ik vind het vreemd maar wel lekker :P
-
tsjah geen e31 achterkant... magnifieke fotochop dan?

web
2e Versnelling

Post by web »

Die groene is een redelijk nette fotoshop maar valt toch door de mand in het hoekje bovenaan de achterzijruit, en rechts onderaan de achterruit, de overgang naar de kofferbak.

Het is wel een mooi geslaagd ontwerp zo trouwens, was-ie maar echt ;)

Gurb
Neutraal

Post by Gurb »

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Post by 325i »

Leuk die gespreide meningen.
Maarja of je hem nu mooi of lelijk vind rijden zal die heerlijk doen.

Ik vind hem trouwens ook niet mooi,maarja ik vind maar weinig nieuwe BMW`s echt mooi.
Eigenlijk alleen maar de E60 en E90 wat ik mega mooi vind en de rest tsja het is dat het BMW`s zijn :mrgreen:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Post Reply

Return to “Algemeen”