BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Effe voorstellen BMW-GIRL
Moderator: Moderator Team
http://i214.photobucket.com/albums/cc20 ... 1194538136
waarom zie ik de foto's gelijk niet bij ander forums lukt het wel...
waarom zie ik de foto's gelijk niet bij ander forums lukt het wel...

-
- Website Beheerder
- Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]
-
- 2e Versnelling
-
- Neutraal
Die kleurencombo vind ik wel wat hebben (op een honda civic oid) maar niet op een bmw. Het is natuurlijk jou auto en jij moet er in rijden dus jij zal er ongetwijfeld veel plezier aan beleven.
Persoonlijk hou ik meer van origineel of lekker duits (dik, laag en clean) ik vind de auto absoluut niet lelijk maar het is gewoon mijn smaak niet. Veel succes verder met al je plannen...
Persoonlijk hou ik meer van origineel of lekker duits (dik, laag en clean) ik vind de auto absoluut niet lelijk maar het is gewoon mijn smaak niet. Veel succes verder met al je plannen...
Leuk, geinig, maar ik blijf er ook bij, net als Mike dat dit meer iets is voor Aziatische Auto's. Duitsers horen subtieler gestyled te worden.
Verder best netjes aangepakt, maar ik heb ook even verder gekeken met mijn oog voor detail op je photobucket, en heb 3 puntjes:
Is je audio op deze foto nu al ingebouwd, of is dit het?
Wat zijn die lampjes naast je kenteken vóór?
En je mist wat gaas achter je voorbumper...
Verder best netjes aangepakt, maar ik heb ook even verder gekeken met mijn oog voor detail op je photobucket, en heb 3 puntjes:
Is je audio op deze foto nu al ingebouwd, of is dit het?
Wat zijn die lampjes naast je kenteken vóór?
En je mist wat gaas achter je voorbumper...
Ik hoop maar dat BMWgirl nu niet wegblijft, ik heb veel respect voor al het werk dat in de auto zit. Ik kan het zeker waarderen ook al is het niet mijn smaak.
Ik zou dus willen zeggen blijf niet weg en ga vooral door met ons op de hoogte te houden, het zou jammer zijn als ik naar de andere kant van nederland moet gaan rijden om de veranderingen en aanpassingen te bekijken.
Ik zou dus willen zeggen blijf niet weg en ga vooral door met ons op de hoogte te houden, het zou jammer zijn als ik naar de andere kant van nederland moet gaan rijden om de veranderingen en aanpassingen te bekijken.
nee voor mij geen posts hier want overal commentaar op en kan best tegen kritiek kom maar
mensen zie jullie misschien de 27 july
dan zie ik diegene die post ook eens in het echt en kan je je kritiek kwijt
hahahah
see you

dan zie ik diegene die post ook eens in het echt en kan je je kritiek kwijt

see you

Last edited by Bmw-Girl on 30 Nov 2008 17:27, edited 1 time in total.
-
- 1e Versnelling