BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

(e36) 320i Darkhammer

Projecten van leden van BMWForum.nl

Moderators: Moderator Team, Service Team

Post Reply

Topic Author
darkhammer
Neutraal

(e36) 320i Darkhammer

Post by darkhammer »

Hallo dames en heren,

Ik heb een 320i coupe, nu heb ik daar vorige week een ongeluk mee gehad. Ik heb mijn bumper kapot. En een kras + deuken over de hele linker zijkant. foto's volgen nog. Nu staat hij bij de garage en aangezien er toch nieuwe bumpers op komen dacht ik aan een mtech setje.. Nu heb ik de volgende set gezien op MP : http://link.marktplaats.nl/169387823
Nu heb ik 2 vragen

1 : is iemand bekent met deze imitatie setjes. en is het spul dat gewoon goed past. ik ben namelijk bang dat het gewoon slecht gaat passen.
2 : dit is meer een mening vraag, welke spiegels moet ik monteren. de M spiegels of de orginele spiegels..... gezien het feit dat ik hem nu laat spuiten. en andere spiegels straks erg duur gaan worden..

iGora
1e Versnelling

Post by iGora »

Op de sloop normale spiegels halen.
Of andere leuke orginele maar geen M...
Je moet natuurlijk zelf weten het is maar advies :)

En sorry ik heb geen ervaring met imi mtech sets.

Ikke
3e Versnelling

Post by Ikke »

Als ze niet adverteren met 100% pasvorm dan mag je er gerust van uitgaan dat net zoals bij de rest het niet zonder aanpassingen zal passen.

D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

Post by D@NNY »

Altijd wel iets mee aan de hand, met die immitatie rotzooi. Waar ze de maten vandaan halen mag Joost weten.
Je kan de gok wagen natuurlijk, maar je vroeg om een mening/ ervaringen. Ik zeg laten staan.
De maten kloppen vaak niet, waardoor je enorme of ongelijke naden krijgt. De bevestigingen zijn of weer anders dan origineel, of wijken af van het origineel waardoor je moet improviseren (verlengen / inkorten)om het bevestigd te krijgen.
Je kan natuurlijk wel de aanbieder bellen, en zeggen dat je het alleen wil met 100% pasvorm, en dat je ze anders terugbrengt......De reactie zal genoeg zeggen, stemt ie toe is het te proberen natuurlijk.
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

eshy

Post by eshy »

Als iemand mij kan vertellen waar ik op moet letten met betrekking tot de pasvorm, dan wil ik wel even voor je gaan kijken. Is toch hier in Almelo.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog niet eerder van die zaak had gehoord.

Zijn wel stuntprijzen inderdaad. Als je twijfelt kan ik je NLPower sowieso aanraden, al betaal je daar waarschijnlijk voor een enkele bumper al rond de € 400,-

Ikke
3e Versnelling

Post by Ikke »

nlpower in zwolle. :echtniet:

Die is wat hard op zijn hoofd gevallen qua prijzen, diezelfde troep staat elders op internet voor de helft. Wat wel een voordeel is dat ze heeeeeel veel op voorraad hebben.

Ik raad een originele M-bumper aan of professionele imitatie hiervan, zoals je deze bijvoorbeeld bij geevers kunt verkrijgen. Dan heb je wel een goede tot bijna 100% perfecte pasvorm op de originele bevest.punten.

Topic Author
darkhammer
Neutraal

Post by darkhammer »

Het alternatief is alleen de front bumper vervangen. En er dan een orginele op gooien. Dparts heeft er hier nog een paar van liggen voor 220. Weten jullie trouwens of een orginele coupe bumper het zelfde is als een m bumper. Op het inzetstukje na..

Ikke
3e Versnelling

Post by Ikke »

Als je het verschil niet weet dan maakt het toch niet veel uit. :wink:

Lijkt in mijn optiek iig totaal niet op elkaar.

[ external image ]

[ external image ]

Topic Author
darkhammer
Neutraal

Post by darkhammer »

sorry ik bedoelde de achterbumper, met dat inzetstuk...

cabrio-tim
Neutraal

Post by cabrio-tim »

m- voorbumper bij skg halen. kost dacht ik 160 euro. is een immi maar past bijna perfect. heb hem zelf ook erop zitten. en je ziet echt geen verschil.

Topic Author
darkhammer
Neutraal

Post by darkhammer »

gezien mijn auto toch nog bij de garage staat. en er nog een taxateur bij moet komen heb ik nog even wat verder zitten zoeken. En ik vind een alpina lip voor op de auto nog een stuk mooier.. alleen waar haal ik zo'n lip vandaan. Weet iemand dat toevallig.
http://www.bmwclassics.co.uk/gallery/in ... lters=#pic

Topic Author
darkhammer
Neutraal

Post by darkhammer »

Nou ik zal maar eens beginnen met foto's posten
eerst mijn auto toen ik hem kocht..

[ external image ]

lekker standaard.. en dan nu mijn auto een week geleden.
auto van links heeft mijn zijkant meegenomen. en toen ben ik over een bord heen gevlogen.

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
:x

wat gaat er nu gebeuren... immitatie Mtech pakket gaat er op. Er komen gewoon weer orginele spiegels op. dus geen ///m spiegels.. en de knippers worden allemaal orgineel ///m wit. Als dat klaar is gaan we aan de binnenkant verder.

Alex e36
Neutraal

Post by Alex e36 »

darkhammer wrote:gezien mijn auto toch nog bij de garage staat. en er nog een taxateur bij moet komen heb ik nog even wat verder zitten zoeken. En ik vind een alpina lip voor op de auto nog een stuk mooier.. alleen waar haal ik zo'n lip vandaan. Weet iemand dat toevallig.
http://www.bmwclassics.co.uk/gallery/in ... lters=#pic
Heb mijn alpina spoiler een ander half jaar terug via marktplaats gekocht.
Paste goed en zit er nog steeds op.

Hier een foto
[ external image ]
Post Reply

Return to “Projecten”