BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Kopen Of Niet??

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Johan6
Neutraal
Posts: 4
Joined: 06 Aug 2008 17:43
Location: Winschoten

Kopen Of Niet??

Post by Johan6 »

Hallo,

Heb een vraag..
Kan een bmw 5.25tds automaat kopen, 1999, 230.000km op de klok..
Heb zowieso al een nieuwe APK op deze auto als ik hem koop, hoor geen rare geluiden als ik rij en hij rijdt goed, onderkant ziet er volgens mij wat ik kan zien ook goed uit..
Waar zou ik op moeten letten, heb er zelf wel iets kaas van gegeten maar misschien zijn er nog mensen met goede tips??

Ik hoor ze graag...

Bvd... Johan

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 44

Post by 325i »

Er zijn weinig kwalen bij de TDS zowel motorisch niet al wat eromheen hangt niet.
Wel even NA erbij vragen 229dkm zou weinig zijn voor een diesel van 9jaar oud
Maar verder even kijken of die niet rookt onder het doortrappen als die overmatig rookt dan ga er maar van uit dat de lagers van de turbo ver weg zijn :wink:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Topic Author
Johan6
Neutraal
Posts: 4
Joined: 06 Aug 2008 17:43
Location: Winschoten

Post by Johan6 »

Km stand klopt, alle boekjes zitten erbij.. beurten.. noem maar op..
Dat roken zal ik dan nog ff naar kijken :wink:

bimmer
4e Versnelling
Posts: 1256
Joined: 24 Jan 2005 18:16
Type Auto: 318i (E46)
Location: Brunssum
Age: 47
Contact:

Post by bimmer »

loont zich dat nog een diesel kopen met de huidige dieselprijzen?

Je zou natuurlijk een aankoopkeuring kunnen laten verrichten, dan weet je gelijk of de auto een schadeverleden heeft gehad en of er nog aandachtspunten aan zitten te komen.


Ik heb begrepen dat buiten de ANWB en DEKRA je ook een akk kunt laten verrichten bij een BMWdealer. Kost je dan iets van 150 euro maar geeft je wel veel zekerheid.

Topic Author
Johan6
Neutraal
Posts: 4
Joined: 06 Aug 2008 17:43
Location: Winschoten

Post by Johan6 »

Ja, of het nog loont diesel rijen... goeie vraag
maar ben niet zo'n gas man..
Ik zal eens ondt kijken of ik daar in de beurt een keuring kan laten uitvoeren..
Post Reply

Return to “Algemeen”