BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
E30 325 uit 88
Moderator: Moderator Team
E30 325 uit 88
Hallo,
Ik bied mijn bmw 325 uit 88 aan
Kleur: goud/bruin
Km: 214700 gelopen
Electrische spiegels
Abs
Stuurbekrachtiging
Boordcomputer
Hartge velgen 15"
De lak is netjes op een paar "gebruikers" plekjes na, niets wat er niet uit gepoetst kan worden.
Wel zijn er 2 plekjes behandeld met een roest werend middel door de vorige eigenaar dit is op het rechter voorscherm en de kofferbak rand
De olie van het blok de bak en het differentieel zijn onlangs vervangen.
De apk verloopt op 5 november
Ik verkoop de auto om financiele redenen, hij loopt schakeld en rijd goed.
Richtprijs is 2500 euro maar als je met een degelijk bod komt kunnen we er vast over praten.
Op de foto zit de voorste nummerplaat nog met tywraps vast hier is een nieuwe houder voor in de plaats gekomen.
Mvgr,
Douwe
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Ik bied mijn bmw 325 uit 88 aan
Kleur: goud/bruin
Km: 214700 gelopen
Electrische spiegels
Abs
Stuurbekrachtiging
Boordcomputer
Hartge velgen 15"
De lak is netjes op een paar "gebruikers" plekjes na, niets wat er niet uit gepoetst kan worden.
Wel zijn er 2 plekjes behandeld met een roest werend middel door de vorige eigenaar dit is op het rechter voorscherm en de kofferbak rand
De olie van het blok de bak en het differentieel zijn onlangs vervangen.
De apk verloopt op 5 november
Ik verkoop de auto om financiele redenen, hij loopt schakeld en rijd goed.
Richtprijs is 2500 euro maar als je met een degelijk bod komt kunnen we er vast over praten.
Op de foto zit de voorste nummerplaat nog met tywraps vast hier is een nieuwe houder voor in de plaats gekomen.
Mvgr,
Douwe
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
lol thx niet eens gezien maarja als de reparatie`s maar goed worden uitgevoerd heeshy wrote:Inderdaad... oude schoonheid
@325i: 't is reparatie, ipv reperatie. In je sig!
En dit is niet alleen een ouwe schoonheid maar een heel fatsoendelijk circuit speeltje 8) (met wat aanpassingen uiteraard)
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Ik heb hiervoor een ook e30 325 gehad.
Als je een gave hebt en je wilt een goede prijs, dan zul je moeten wachten tot een liefhebber voorbijkomt. Tenslotte koop je voor 2500 ook al een e36 325i.
Die van mij heeft ca. 3,5 maand te koop gestaan en is voor 2100 uiteindelijk weggegaan. (als ik wat meer geduld had gehad, dan had ik er vast nog wel meer uit kunnen slepen.)
Als je een gave hebt en je wilt een goede prijs, dan zul je moeten wachten tot een liefhebber voorbijkomt. Tenslotte koop je voor 2500 ook al een e36 325i.
Die van mij heeft ca. 3,5 maand te koop gestaan en is voor 2100 uiteindelijk weggegaan. (als ik wat meer geduld had gehad, dan had ik er vast nog wel meer uit kunnen slepen.)

-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Die van mij heeft in 2 dagen 2150euro opgebracht met gestript interieur en APEX straat verlaging
2500euro is echt wel goedkoop een E30 is namelijk allang een E36 in prijs voorbij.
Mijn E36 staat te koop voor 2500euro met garantie en nieuwe apk maar na anderhalve week nog geen reactie de E30 was al opgehaald en betaald in die tijd

2500euro is echt wel goedkoop een E30 is namelijk allang een E36 in prijs voorbij.
Mijn E36 staat te koop voor 2500euro met garantie en nieuwe apk maar na anderhalve week nog geen reactie de E30 was al opgehaald en betaald in die tijd

Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Je hebt een 316, dat is niet te vergelijken. Je kunt een standaard golfje ook niet vergelijken met een R32.Tinus wrote:Nee sorry heb een, in perfecte staat verkerende, E30 voor de helft van jou prijs, dat was namelijk de prijs die een autobedrijf ervoor wilde geven aan een vriend van me..
Ik denk dan is ie cker wel meer waard, en dat blijkt wel zo te horenDus maar gelijk overgenomen