BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Radiomodule e39

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
bempie
Neutraal

Radiomodule e39

Post by bempie »

Daar ben ik weer.

Ik ben op zoek naar een radiomodule voor een bmw e39 uit 98 omdat de mijne het heeft begeven. De module stuurt ook de navigatie aan 4:3 scherm die doet het wel alleen geen geluid. Weet iemand waar ik een goeie kan vinden tegen een schappelijk bedrag. En als we dan toch bezig zijn kan er hierop een versterker worden aangesloten van een merk buitenom die van BMW.

Ik hoor het graag van jullie

Bempie

eshy

Post by eshy »

Daarvoor is het "Te koop gevraagd" gedeelte op dit forum bedoeld.

Maar werkt je radio helemaal niet meer, of komt er alleen geen geluid uit? En is er geen stekkertje losgeraakt o.i.d.?

autostylingcentrum breda
Neutraal

Post by autostylingcentrum breda »

hallo,

het probleem met je radiomodule(geen geluid) is gewoon op te lossen met je bestaande radiomodule je hoeft dus geen andere te kopen.

met n aanpassing aan de radiomodule kan er ook een versterker op worden aangesloten.
dat werkt echt erg goed zonder enige storing. :wink:

gr

Francois

Topic Author
bempie
Neutraal

Radiomodule e39

Post by bempie »

Hey francios,

Het probleem is dat er water bij de radiomodule is gekomen de aansluitpunten zijn gaan oxederen waardoor er kortsluiting is ontstaan de printplaat is verbrand. Maar ik vind het aansluiten van versterker op een bestaande module ook interessant kun je er wat meer over vertellen.

Bempie

autostylingcentrum breda
Neutraal

Post by autostylingcentrum breda »

hallo bempie,

dat komt idd weleens meer voor waterschade bij de radiomodules...

helaas niet te maken.maar als je een gebruikte module hebt kan ik mn wel voor je aanpassen zodat je er een versterker kunt aanhangen....

hebben we al meerdere malen gedaan werkt perfekt! :)

mail me desnoods als je wilt voor de mogelijkheden.

gr

francois
Locked

Return to “Archief”