BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Waar bestellen jullie je banden?
Moderator: Moderator Team
-
Mickroz
- Website Beheerder

- Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
Ik haalde ze bij de kwikfit, daar waren ze voor mij toen het goedkoopste, maar dat is nu een beetje te ver rijden voor me ,dus wil ze via internet gaan bestellen.
ik had gehoord dat autobandenmarkt.nl wel aardig goedkoop is met z'n prijzen.
Ik haalde ze bij de kwikfit, daar waren ze voor mij toen het goedkoopste, maar dat is nu een beetje te ver rijden voor me ,dus wil ze via internet gaan bestellen.
ik had gehoord dat autobandenmarkt.nl wel aardig goedkoop is met z'n prijzen.
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: Waar bestellen jullie je banden?
autobandenmarkt.nl is idd 1 der goedkoopste
Kwik-fit echter 1 van de duurste,ik haal ze altijd bij heuts automat. p zero nero voor 122euro p/st eigenlijk de zelfde prijs als op autobandenmarkt alleen nu boter bij de vis en kan ze halen waneer het me uitkomt.
tevens krijg ik een heel speciaal prijsje voor die banden waardoor ze zelfs goedkoper zijn als autobandenmarkt
Kwik-fit echter 1 van de duurste,ik haal ze altijd bij heuts automat. p zero nero voor 122euro p/st eigenlijk de zelfde prijs als op autobandenmarkt alleen nu boter bij de vis en kan ze halen waneer het me uitkomt.
tevens krijg ik een heel speciaal prijsje voor die banden waardoor ze zelfs goedkoper zijn als autobandenmarkt
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
sportfan27
- 1e Versnelling
Ik heb de mijn ook bij autobandenmarkt.nl besteld mik, werkt super.
maandag avond besteld en gister geleverd, ze komen uit duitsland, je krijgt een track en trace nr enz.
je kan ze thuis laten bezorgen of bij een garage in de buurt (staat op de site )
je betaalt alleen nog de montage kosten bij de garage ( meestal 10 a 14 euro per wiel.)
Verder zit alles bij de prijs die op de site staat inbegrepen zoals: verwijderings bijdrage, verzendkosten enz.
Ik heb die Falken ZE192 genomen, google maar eens , dan vind je die grote test wel.

maandag avond besteld en gister geleverd, ze komen uit duitsland, je krijgt een track en trace nr enz.
je kan ze thuis laten bezorgen of bij een garage in de buurt (staat op de site )
je betaalt alleen nog de montage kosten bij de garage ( meestal 10 a 14 euro per wiel.)
Verder zit alles bij de prijs die op de site staat inbegrepen zoals: verwijderings bijdrage, verzendkosten enz.
Ik heb die Falken ZE192 genomen, google maar eens , dan vind je die grote test wel.
-
Mickroz
- Website Beheerder

ik denk dat ik toch weer voor Toyo proxes T1-R ga, even rondkijken nog.
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]
-
325i
- 4e Versnelling
ik weet niet wat ze kosten maar echt goede verhalen hoor ik niet over de T1-R 
-
Mickroz
- Website Beheerder

ja die heb ik ook gelezen, maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel tevreden ben geweest over de T1-R,de 1 vind ze geweldig,de ander raad ze af, heb net ff gekeken op autobandenmarkt.
Achter: Toyo PROXES T1-R 255/35 ZR18 94Y RF €174,00
Voor: Toyo PROXES T1-R 225/40 ZR18 92Y RF €137,10
Nu zitten er dunlops onder.
Achter: Dunlop SP SPORT 9000 255/35 R18 ZR €182,20
Voor: Dunlop SP SPORT 9000 225/40 R18 ZR €131,90
kan over deze banden niet echt oordelen,wel vind ik ze gladder dan de toyo's met glad weer.
Achter: Toyo PROXES T1-R 255/35 ZR18 94Y RF €174,00
Voor: Toyo PROXES T1-R 225/40 ZR18 92Y RF €137,10
Nu zitten er dunlops onder.
Achter: Dunlop SP SPORT 9000 255/35 R18 ZR €182,20
Voor: Dunlop SP SPORT 9000 225/40 R18 ZR €131,90
kan over deze banden niet echt oordelen,wel vind ik ze gladder dan de toyo's met glad weer.
[ external image ]
[ external image ]
-
325i
- 4e Versnelling
Jah dan is het wel zo dat ik hoofdzakelijk dit heb van mensen die hun banden net zoals mij nogal regelmatig behoorlijk mishandelen
Voor de prijs ging ik dan toch dunlop of pirelli rijden.
En jah ik weet het ik lijk wel pirelli verslaaf maar ik heb dan ook nog nooit z`n goede band gehad terwijl ik van te voren toch ook geen slechte had bridgestone potenza ik meen de s05 iig 1 van de betere potenzas.
Maar die waren net als de dunlops zo kaal en dat ik nou zeg echt geweldig mwa.
Dunlop is wel echt een geweldige band op nat ietsjes minder dan de p zero maar dan zijn de p zero`s niet van deze planeet op nat zo goed.
Op droog is eigenlijk wel heel erg veel goed ik heb alleen gehoord dat de t1-r het nogal vlug erg warm heeft maarja daar zal je op de straat geen last van hebben
En jah ik weet het ik lijk wel pirelli verslaaf maar ik heb dan ook nog nooit z`n goede band gehad terwijl ik van te voren toch ook geen slechte had bridgestone potenza ik meen de s05 iig 1 van de betere potenzas.
Dunlop is wel echt een geweldige band op nat ietsjes minder dan de p zero maar dan zijn de p zero`s niet van deze planeet op nat zo goed.
Op droog is eigenlijk wel heel erg veel goed ik heb alleen gehoord dat de t1-r het nogal vlug erg warm heeft maarja daar zal je op de straat geen last van hebben
-
BmwFreakie
- 2e Versnelling
Ik werk bij profile
Goedkoop
Goedkoop
http://www.bmwe90forum.nl - Het perfecte forum voor het nieuwe model 3 serie
-
nsrracer
- 1e Versnelling
ik werk nu bij huiskes kokkeler in hengelo. ik bestel in het vervolg ook hier mijn bandjes 
en niet alleen de bandjes. k krijg 74% korting op het uurloon
kun je nagaan hoeveel ze verdienen......
en niet alleen de bandjes. k krijg 74% korting op het uurloon
djimbo 
-
Mickroz
- Website Beheerder

ja de keer dat ik ze mishandel ligt aan degene die ik in mn achteruitkijkspiegel zie325i wrote:Jah dan is het wel zo dat ik hoofdzakelijk dit heb van mensen die hun banden net zoals mij nogal regelmatig behoorlijk mishandelen![]()
maar ik wil dus een band idd die in elk weertype en met elke snelheid goed plakt, en heb altijd die toyo's gehad en nooit problemen gehad.
nou moet ik wel zeggen dat die dunlops met droog weer wel super ook rijden,maar goed.
@nsrracer das niet normaal!
[ external image ]
[ external image ]
-
Mickroz
- Website Beheerder

hoe heette die vergelijk site ook alweer?
[ external image ]
[ external image ]
Hier heb je nog een site.
http://www.bandengids.nl/autobanden
En waar ik ze haal is gewoon bij de fabriek.
Zal de prijs er maar niet neer zetten dat is niet leuk voor jullie.
Nu rij ik op [ external image ]
De Ultrac Sessenta en die bevalt mij heel goed.
Misschien hebben jullie hier ook iets aan.
http://www.vredestein.com/Onlineadvies_ ... D=83350337
http://www.bandengids.nl/autobanden
En waar ik ze haal is gewoon bij de fabriek.
Zal de prijs er maar niet neer zetten dat is niet leuk voor jullie.
Nu rij ik op [ external image ]
De Ultrac Sessenta en die bevalt mij heel goed.
Misschien hebben jullie hier ook iets aan.
http://www.vredestein.com/Onlineadvies_ ... D=83350337
-
Mickroz
- Website Beheerder

daar rijd webmaster op volgens mij op die banden!
zien er bruut uit met die groeven zo.
http://www.autobandentest.com/ is die site trouwens... thanks Karel!
zien er bruut uit met die groeven zo.
http://www.autobandentest.com/ is die site trouwens... thanks Karel!
[ external image ]
[ external image ]
-
sportfan27
- 1e Versnelling
Graag gedaan gozerd !!
Die bandjes hierboven zien er idd wel goed uit , persoonlijk boeit de vorm van het profiel mij niets , het zit immers onder je auto, ik heb liever dat ze stil zijn en goed grip geven in de regen .

Die bandjes hierboven zien er idd wel goed uit , persoonlijk boeit de vorm van het profiel mij niets , het zit immers onder je auto, ik heb liever dat ze stil zijn en goed grip geven in de regen .
Ik heb met deze band zeer goede grip.
Je hoord mij daar over niet klagen en ze zijn ook nog stil
Je hoord mij daar over niet klagen en ze zijn ook nog stil