Ja hoor, en niet alleen ik.
Ebay.de staat er vol mee.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
service in dashboard verwijderen
Moderator: Moderator Team
Re: service in dashboard verwijderen
check ff voor een obd diagnose tool waarmee je dus ook kan resetten: groupbuy obd diagnose tool
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
///Ramon wrote:check ff voor een obd diagnose tool waarmee je dus ook kan resetten: groupbuy obd diagnose tool
Das een koopje max 89euro
De Service reseter wat ik gebruik kost ca 250euro die kan alleen maar de service resetten dan wel van bijna alle auto`s maar toch is wel even een dik verschil
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
kan ik ook meedoen?///Ramon wrote:check ff voor een obd diagnose tool waarmee je dus ook kan resetten: groupbuy obd diagnose tool
Als ik slim was geweest dan had ik een pakkende tekst hiervoor verzonnen.
iedereen kan meedoen, we willen de groupbuys altijd zo 'open' mogelijk houden.
vermeld het even in het desbetreffende topic
@325i: jouw resetter is wel uitgebreider omdat het voor meerdere merken auto's is. Dat zal hem denk ik wel duurder maken. Met de tool van de groupbuy zijn alleen de bmw's uit te lezen en te resetten
vermeld het even in het desbetreffende topic
@325i: jouw resetter is wel uitgebreider omdat het voor meerdere merken auto's is. Dat zal hem denk ik wel duurder maken. Met de tool van de groupbuy zijn alleen de bmw's uit te lezen en te resetten
ok ik doe mee
Als ik slim was geweest dan had ik een pakkende tekst hiervoor verzonnen.
ik bedoel dus, vermeld het even in het topic wat hieraan gewijd is op het r2 motorsport forum.
houdt het wat overzichtelijker
houdt het wat overzichtelijker