BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Lekkage door ventitaliekanalen e36 320

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
zcool
Neutraal

Lekkage door ventitaliekanalen e36 320

Post by zcool »

Heb net me BMW 320i e36 coupe door de wasstraat gereden en ik ben bezig met het stofzuigen van de wagen merk ik dat bij de passagiersstoel achter de grond doorweekt is.

Als ik dan onder de stoel kijk zie ik daar wat ik denk een ventilatieopening, helemaal nat. Zelfde geldt voor achter de bestuurdersstoel alleen is het daar niet zo erg nat. Ook bij de ventilatieopeningen voor (voeten) komt er water doorheen.

Ik neem aan dat dit niet normaal is en dat een rubber of terugslag klep niet helemaal goed meer is. Iemand hier ervaring mee en misschien een oplossing

Steppie_Coupe
Neutraal

Re: Lekkage door ventitaliekanalen e36 320

Post by Steppie_Coupe »

Als je in je motorruimte aan de passagierszijde achter de cilinerkop kijkt, dus naar het brandschot, zie je daar een rubber tule uit steken, deze loopt langs het brandschot naar beneden (plm 10/15 cm) deze kun je er uit trekken, waarschijnlijk zit hij verstopt, aan de bestuurderszijde zit op dezelfde hoogte achter de aanzuigbrug nog zo'n afvoertule.

Goed schoonmaken, lekker invetten met siliconen en weer terugstoppen.

En je auto natuurlijk goed laten drogen, veel kranten en wat gewicht er op (paar stenen ofzo) Matjes apart laten drogen.
It's not just a BMW, it's a BMW Convertible!

Topic Author
zcool
Neutraal

Re: Lekkage door ventitaliekanalen e36 320

Post by zcool »

Bedankt voor je reactie. Ik ga eens kijken.
Locked

Return to “Archief”