nu zijn er heeeeeel wat verschillende op de markt, nu ben ik een beetje benieuwd of er hier mensen zijn die dit soort units hebben
 en wat fotootjes willen plaatsen....want het ziet er toch altijd anders uit dan als op een reclame fotootje
 en wat fotootjes willen plaatsen....want het ziet er toch altijd anders uit dan als op een reclame fotootje 
Moderator: Moderator Team
It's not just a BMW, it's a BMW Convertible!

vind ze op zicht wel heel mooi staan maar die ringen zie je niet overdag dus das wel jammer
 vind ze op zicht wel heel mooi staan maar die ringen zie je niet overdag dus das wel jammer zijn dat gewoon de originele units? die ringen vind ik ook wel mooi alleen zelf wil ik ze nog feller... die zijn volgens mij gewoon echt wit -> 7000k? (kan dat?)
 zijn dat gewoon de originele units? die ringen vind ik ook wel mooi alleen zelf wil ik ze nog feller... die zijn volgens mij gewoon echt wit -> 7000k? (kan dat?)