BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
[e36] Touring Edition
Moderators: Moderator Team, Service Team
Re: [e36] Touring Edition
Echt een nette bak, helemaal icm die kleur en die contour velgen. Heb al lopen zoeken maar er zit een hoop imi tussen. Wat dat betreft loop ik hier nou net niet tegen aan:(
vandaag de schuur maar eens opgeruimd en mijn oude BBS RSII te voor schijn gehaald om ze eens een flinke kuisbeurt te geven
Denk dat deze daarom ook wel dik zullen staan in combinatie met dat avusblauw
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Denk dat deze daarom ook wel dik zullen staan in combinatie met dat avusblauw

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
-
- Neutraal
Wat een hoop klus!!
Maar de velgen ziet er wel mooi uit!!
Maar de velgen ziet er wel mooi uit!!

Heb de M3 kontour er maar eens onder gelegd , staat erg netjes zeg houd wel van die oem look , het is jammer dat het geen stagerd setup is mja kan niet alles hebben in het leven
heb even snel in de regen een paar plaatjes geschoten , foto's en plaats zijn dan ook niet om over naar huis te spreken
mja wat wil je ook met dit weer
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Naja het kan soms raar en snel lopen , vandaag de BBS RC verkocht , en gelijk een set nieuwe gekocht.
setje orginele AC Schnizer rennesport 18 inch
Foto is een voorbeeldfoto , van het weekend komen ze er nog even onder , dan maak ik een stel mooie foto's , foto hier onder is een voorbeeld foto
zijn wel precies dezelfde .
[ external image ]
[ external image ]
setje orginele AC Schnizer rennesport 18 inch

Foto is een voorbeeldfoto , van het weekend komen ze er nog even onder , dan maak ik een stel mooie foto's , foto hier onder is een voorbeeld foto

[ external image ]
[ external image ]
Hier een paar foto's van de werkelijk velgen , zoals je kunt zien zijn dit het nieuwere type rennesport's (zag ik ook pas later) type II dus , voorop zijn ze 8,5J en achterop 9J , ze zijn wel orgineel , dus drie delig , en niet zoals je zo vaak ziet in 17 inch maar 18 inch , wat is de bedoeling , de velgen krijgen nieuwe rvs randen naar 9J en de achterste velgen gaan naar 9,5J , verder laat ik alle boutjes vervangen hooglans gepolijste rvs exemplaren , is een leuk projectje voor de winter
Heb bij een aantal bedrijven offertes gevraagt om dit allemaal te laten doen.
Velgen zijn voor de rest in een showroomstaat geen enkel krasje deukje of andere schade. zouden dit dan eindelijk de blijvertjes zijn
[ external image ]
[ external image ]
Heb bij een aantal bedrijven offertes gevraagt om dit allemaal te laten doen.
Velgen zijn voor de rest in een showroomstaat geen enkel krasje deukje of andere schade. zouden dit dan eindelijk de blijvertjes zijn

[ external image ]
[ external image ]
Zoo aardig wat km gemaakt afgelopen dagen , schnitzer's opgehaald in belgie , vanmorgen even naar tilburg geweest om de trekhaak op te halen , kom ik daar aan grote sloperij ( dacht dat het een particulier was) meld me bij de balie zou hier een trekhaak op halen voor een bmw e36 , mega grote vent achter die balie , zeg tie ja dat klopt , enkel , ik dacht och jee heb ik weer , maar goed laat de beste man ff uit praten , hij zeg nu is het zo dat mijn vrouw de advertentie op internet zet , ik zeg , ja dat kan want die heb ik ook gesproken , die man weer , ze heeft een foutje gemaakt want ze dacht dat het om een vaste trekhaak ging ik zeg ow , ik heb toch echt voor een orginele bmw afneembare trekhaak gebeld , ja dat klopt die heb ik hier ook liggen maar ook een vaste , ik zeg , ja maar ik wil die afneembare , dus hij zegt , ja maar die verkopen wij compleet tussen de 250 en 300 euro , ik zeg ja ik heb toch echt 100 euro afgesproken met je vrouw , hij zo naja dan heb jij vandaag weer een mzzltje :verygreen:
Tadaa voor 100 euro , complete orginle afneembare bmw trekhaak compleet met 2 sleuteltjes , orginele bmw verloop stekker van 7 naar 13 pins .
Ding ziet er keurig uit , beetje vliegroest op de beugels voor de rest als nieuw , eventjes lucht opschuren , matzwarte lak erop en er onder knallen.
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Tadaa voor 100 euro , complete orginle afneembare bmw trekhaak compleet met 2 sleuteltjes , orginele bmw verloop stekker van 7 naar 13 pins .
Ding ziet er keurig uit , beetje vliegroest op de beugels voor de rest als nieuw , eventjes lucht opschuren , matzwarte lak erop en er onder knallen.
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Eindelijk dames , ze liggen er onder , persoonlijk vind ik ze iets tegen vallen , naja tegen vallen , het is een totaal plaatje wat nog niet helemaal klopt , velgen zijn echt supermooi , het is je smaak of juist helemaal niet, de touring steekt nog hoog met zijn neus in de wins , en vind de randen iets te klein naar mijn zin , maar daar word wat aan gedaan deze winter net als het X5 imago
Kleine inmpresie , velgen zijn nog niet gepoets , touring is al 2 weken niet gewassen dus het is geen bling bling dit x , maar ja wat wil je met dit weer
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

Kleine inmpresie , velgen zijn nog niet gepoets , touring is al 2 weken niet gewassen dus het is geen bling bling dit x , maar ja wat wil je met dit weer

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
-
- Neutraal
Van die trekhaak heb je mooi voor elkaar gekregen!! Een koopje
Ik wil wel graag foto zien als de trekhaak eronder zit. Ik ben benieuwd.

Ik wil wel graag foto zien als de trekhaak eronder zit. Ik ben benieuwd.
Netjes, erg netjes !
Nu nog een tandje naar beneden
Nu nog een tandje naar beneden