BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Nieuw hier

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
autorallysport
Neutraal

Nieuw hier

Post by autorallysport »

Ik ben nieuw hier dus ik zal me ff voorstellen: ik ben Edwin en ik heb een BMW 525 (E12) uit 1976.
Naast deze BMW heb ik nog een Mercedes 230 (ook een 6 cilinder, W114) automaat uit 1971, een Mercedes 407 2.4 L Diesel bus uit 1980, een Mercedes 200 Diesel (W123) uit 1982, een VW Golf GTI MK1 met een G-60 motor uit 1983 en een Porsche 911 Cabrio uit 1991. Je ziet het: allemaal duits wat de klok slaat!

Ik ben 43 jaar en ben getrouwd en we hebben een kind-vrij huwelijk. Mijn vrouw rijdt een VW Eos Cabrio 2.0 TDI uit 2008.

Daarnaast rijden we beiden nog motor (zij een Honda Goldwing 1200 Aspencade uit 1985 en ik een Suzuki GSX-R 1000 uit 2004).

Mijn hobby: tja...wat zal ik daarop zeggen... ;) ...naast de oldtimers doe ik aan autorally en dat doe ik met een Opel Kadett GSI 16V uit 1990 (originele rallywagen!) en een Lancia Delta HF Integrale 4x4 turbo uit 1989. De mercedes 407 wordt daarbij als servicebus ingezet.

Http://www.autorallysport.nl hierop staan meerdere foto`s van ons team.

Nou luitjes, ik hoop julllie hier niet ál te vaak te zien (want dat betekent dat ik problemen heb met mijn wagen en ik dus een oplossing zoek..) of juist niet en dat ik een oplossing bied.....we zien het wel.

Groeten Edwin.

sportfan27
1e Versnelling

Re: Nieuw hier

Post by sportfan27 »

Hey Edwin, welkom hier op het forum :D :D :D :D
Je hebt een mooi lijstje van oldtimers staan hierboven en je bent rallyrijder, cool :ja: :ja:
Welke rally,s rijd je zoal ??
Als er iets hier in de buurt is lijkt het me wel cool om te zien. ;)
veel plezier iig hier ! :zwaai:

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Post by 325i »

Hey weer eens een autosport gek die het ook nog beoefend ook nog.
Helaas bij mij iets minder profi maar de snelheden zijn er zeker (hopelijk volgend jaar licentie)
Rally lijkt me ook geweldig om eens te kunnen beoefenen en heb veel respect voor de mannen die dat doen.

Toch wel pittig stuurwerk wat er gemiddeld verricht worden.
Stukje meer stuurwerk dan bijv wat ik doe (ringrijden)

Ook een lekker wagenpark heb je :ja:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race

Post by Mickroz »

welkom hier!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]

Snor
1e Versnelling
Type Auto: E39 525i

Post by Snor »

Dat is een flinke collectie auto's die je hebt, klinkt goed. Ze worden nog mooier als je er ook nog foto's van post... ;)

Topic Author
autorallysport
Neutraal

Post by autorallysport »

ik post niet alle foto`s want dat schiet niet echt op: kijk maar eens op onze homepage dan zie je ze wel.

Verder had ik een mooie BMW M3 Cabrio maar deze is helaas in Amsterdam bij mij voor het werk gestolen ondanks het klasse III alarm....niemand die iets gehoord heeft....maar goed, hij was goed verzekerd en dat scheelt toch weer een beetje...nu woon ik lekker buitenaf, heb alleen links van mij een buurman en die zit op zo`n 700 meter van me af, aan de andere kanten alleen weilanden. Heb ik ook geen gezeur als ik weer `ns de Lancia op de testbank zet en lekker in toeren laat draaien. De foto van de BMW op onze site is geen M3; dit is een 320i automaat uit 1994 met echt alle optie`s die je je maar kan bedenken. Niet snel maar rijdt zo verschrikkelijk soepel. Is nét de 2 ton gepasseerd.

Verder willen we als team een BMW gaan inzetten om mee te rijden met de 325i challenge...onze servicemonteur heeft intussen ook zijn licentie en een nav. heeft ie al. Leuk om het team zo uit te breiden.

BmwFreakie
2e Versnelling

Post by BmwFreakie »

Welkom op bmwforum! :ja:
http://www.bmwe90forum.nl - Het perfecte forum voor het nieuwe model 3 serie
Post Reply

Return to “Stel je even voor”