BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Unieke Beemer. 320 met strbekr en schuifdak

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
Doppie
Neutraal

Unieke Beemer. 320 met strbekr en schuifdak

Post by Doppie »

Rechtstreeks van de Belgische 2e eigenaar....

BMW 320 6 cilinder
1982
124.000 originele kilometers

Voorzien van stuurbekrachtiging, electr. spiegels, schuif/kanteldak en een 5 bak

Interieur als nieuw alsook hemel !
Geen spetter roest. Ongelast !!!

Originele boekjes aanwezig !!

Lak dof en wat lichte deukjes op de voorschermen

Rijdt als nieuw

Met deze opties superzeldzaam !!!

Event. met nieuwe NED. apk

vrpr 3950 euro

event. inruil mogelijk

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

Re: Unieke Beemer. 320 met strbekr en schuifdak

Post by D@NNY »

Vind je zelf de prijs niet wat aan de hoge kant....? :o
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

Topic Author
Doppie
Neutraal

Post by Doppie »

D@NNY wrote:Vind je zelf de prijs niet wat aan de hoge kant....? :o

Weet jij een 2e te koop staan met dezelfde opties en een soortgelijke kilometerstand in dezelfde gezonde toestand?

vannop je luie zetel achte je PC s het altijd zoooo gemakkelijk om andermans koopwaar af te kraken zonder dat je weet waar het over gaat. Dikke duim E36Danny :lol:

Twordt tijd voor een cursusje E21 :mrgreen:

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Post by 325i »

Afkraken is wel iets anders lijkt me aangezien de vraagprijs redelijk gezien zeker niet goedkoop is ;)
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

patrick
Neutraal

Post by patrick »

in geen 3950 jaar , kom op zeg wees ff reeel :lol:
[ external image ]

E36 320I Touring edition - avus blauw metalic - 1998 - BBS RC 303

Ikke
3e Versnelling

Post by Ikke »

Als je een nederlandse apk op de auto wilt verkopen zul je hem ook eerst moeten invoeren. Zonder nederlands kenteken krijg je ook geen geldige apk op de auto, heb al vaak genoeg auto's ingevoerd om dit te weten.

En als je uit België komt kun je de auto natuurlijk nooit op Nederlands kenteken verkopen, dus ik had graag geweten hoe je dat had willen doen?

Apae01
1e Versnelling

Post by Apae01 »

Hoge prijs, dat betekent dat de auto ook inderdaad zal moeten zijn zoals aangekondigd. Vaak is dat niet zo, heel soms blijkt een bepaalde auto inderdaad vrijwel nieuw, en is dan in klassieker-kringen serieus geld waard.
Een E21 is een serieus te nemen klassieker, een origineel, onveranderd exemplaar in zeer goede staat is zeldzaam, dus de prijs kan terecht zijn. Alleen door de auto te gaan bekijken kan je dat vaststellen.
Nederlandse APK tegen meerprijs is natuurlijk mogelijk, als de verkoper bereid is de auto tegen meerprijs zelf in te voeren in Nederland (dat kost overigens niet zoveel: je hoeft op deze auto geen BPM meer af te dragen). Met een kleine 400 euro heb je keurings- en kentekenkosten wel gedekt.

Ikke
3e Versnelling

Post by Ikke »

Alleen een nederlands kenteken zal je niet krijgen als Belgisch ingezetene. En daar doelde ik dus op.

Als je als Nederlander deze auto wil aanschaffen dan zal je naar mijn mening de auto zelf tenaam moeten stellen en dus bij de invoer RDW aanwezig moeten zijn om deze alhier tenaam te stellen.

D@NNY
3e Versnelling

Post by D@NNY »

Doppie wrote:Weet jij een 2e te koop staan met dezelfde opties en een soortgelijke kilometerstand in dezelfde gezonde toestand? vannop je luie zetel achte je PC s het altijd zoooo gemakkelijk om andermans koopwaar af te kraken zonder dat je weet waar het over gaat. Dikke duim E36Danny :lol: Twordt tijd voor een cursusje E21 :mrgreen:
Heb je koopwaar niet afgekraakt, enkel je wat hoge prijs. ;) 3000 euro zou wat schappelijker zijn denk ik, ook gezien wat er elders aangeboden wordt op internet aan E-21ers (ook mooie gerestaureerde modellen).....
Als kind van een vader met een BMW hobby heb ik genoeg kennis over de E-21, wij hebben er 5 gehad, van een 315 tot een 323i in de periode 1979-1984.(Wel leuk dat dat mn vader nog de originele rekeningen van aanschaf heeft, omgerekend 10.000 euri's voor een nieuwe 315 tot 11600 voor een 323i, schitterend, maar dat terzijde) Ook weet ik dat door de populairiteit van dit model toen der tijd, er niet veel meer over zijn heden ten dagen, maar je kan ook overdrijven. Het is maar net wat de liefhebber er voor geeft.
Verder no hard feelings, en welgemeend succes met de verkoop. :ja:

Apae01
1e Versnelling

Post by Apae01 »

Ikke wrote:Alleen een nederlands kenteken zal je niet krijgen als Belgisch ingezetene.
Waarom niet? Volgens mij is daar helemaal geen grond voor: je kan als buitenlander een nederlandse auto op naam stellen, voor zover ik weet.

D@NNY
3e Versnelling

Post by D@NNY »

Apae01 wrote:
Ikke wrote:Alleen een nederlands kenteken zal je niet krijgen als Belgisch ingezetene.
Waarom niet? Volgens mij is daar helemaal geen grond voor: je kan als buitenlander een nederlandse auto op naam stellen, voor zover ik weet.
Ja dat kan, m'n oom heeft een huis in spanje waar hij een X aantal maanden per jaar verblijft, hier staat een Nederlandse Opel corsa op de oprit met Nederlands kenteken.
Andersom: Zijn eveneens Nederlandse buurman aldaar heeft een auto met spaans kenteken, terwijl hij Nederlander is en 9 maanden per jaar gewoon in Nederland is.

Topic Author
Doppie
Neutraal

Post by Doppie »

Ik ben Hollander 8-)

En hoe ik dat denk te doen > www.doppie.eu

En dat je vaak naar iets gaat kijken wat niet is zoals omschreven heb ik ook een schurft aan. Vandaar deze prijs voor deze eerlijke auto.

Laten we eerlijk blijven, ik zie vaak gerestaureerde E21's te koop staan voor hetzelfde wat ik vraag voor eentje met doffe lak en wat gebruikerssporen.... Tis wel eentje in originele staat kei en keihard. Stuurbekrachtiging lijkt mij toch een echte meerwaarde hebben. Laten we dan het schuif/kanteldak en de originele kilometerstand ook maar niet vergeten.

Het ''nieuwe'' interieur is mazzel :goofy:

Oja, elke post die ik typ, typ ik met een glimlach 8-)
Locked

Return to “Archief”