BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Unieke Beemer. 320 met strbekr en schuifdak
Moderator: Moderator Team
Unieke Beemer. 320 met strbekr en schuifdak
Rechtstreeks van de Belgische 2e eigenaar....
BMW 320 6 cilinder
1982
124.000 originele kilometers
Voorzien van stuurbekrachtiging, electr. spiegels, schuif/kanteldak en een 5 bak
Interieur als nieuw alsook hemel !
Geen spetter roest. Ongelast !!!
Originele boekjes aanwezig !!
Lak dof en wat lichte deukjes op de voorschermen
Rijdt als nieuw
Met deze opties superzeldzaam !!!
Event. met nieuwe NED. apk
vrpr 3950 euro
event. inruil mogelijk
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
BMW 320 6 cilinder
1982
124.000 originele kilometers
Voorzien van stuurbekrachtiging, electr. spiegels, schuif/kanteldak en een 5 bak
Interieur als nieuw alsook hemel !
Geen spetter roest. Ongelast !!!
Originele boekjes aanwezig !!
Lak dof en wat lichte deukjes op de voorschermen
Rijdt als nieuw
Met deze opties superzeldzaam !!!
Event. met nieuwe NED. apk
vrpr 3950 euro
event. inruil mogelijk
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
-
- 3e Versnelling
- Posts: 952
- Joined: 24 Apr 2008 10:19
- Type Auto: E-36 316i coupé 1997
- Location: Den Haag
- Age: 47
- Contact:
Re: Unieke Beemer. 320 met strbekr en schuifdak
Vind je zelf de prijs niet wat aan de hoge kant....? 

BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
Re: Unieke Beemer. 320 met strbekr en schuifdak
D@NNY wrote:Vind je zelf de prijs niet wat aan de hoge kant....?
Weet jij een 2e te koop staan met dezelfde opties en een soortgelijke kilometerstand in dezelfde gezonde toestand?
vannop je luie zetel achte je PC s het altijd zoooo gemakkelijk om andermans koopwaar af te kraken zonder dat je weet waar het over gaat. Dikke duim E36Danny

Twordt tijd voor een cursusje E21

-
- 4e Versnelling
- Posts: 1941
- Joined: 23 Apr 2008 17:05
- Type Auto: E36 320i Sedan
- Location: Heerlen
- Age: 43
Re: Unieke Beemer. 320 met strbekr en schuifdak
Afkraken is wel iets anders lijkt me aangezien de vraagprijs redelijk gezien zeker niet goedkoop is 

Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Re: Unieke Beemer. 320 met strbekr en schuifdak
in geen 3950 jaar , kom op zeg wees ff reeel 

Re: Unieke Beemer. 320 met strbekr en schuifdak
Als je een nederlandse apk op de auto wilt verkopen zul je hem ook eerst moeten invoeren. Zonder nederlands kenteken krijg je ook geen geldige apk op de auto, heb al vaak genoeg auto's ingevoerd om dit te weten.
En als je uit België komt kun je de auto natuurlijk nooit op Nederlands kenteken verkopen, dus ik had graag geweten hoe je dat had willen doen?
En als je uit België komt kun je de auto natuurlijk nooit op Nederlands kenteken verkopen, dus ik had graag geweten hoe je dat had willen doen?
Re: Unieke Beemer. 320 met strbekr en schuifdak
Hoge prijs, dat betekent dat de auto ook inderdaad zal moeten zijn zoals aangekondigd. Vaak is dat niet zo, heel soms blijkt een bepaalde auto inderdaad vrijwel nieuw, en is dan in klassieker-kringen serieus geld waard.
Een E21 is een serieus te nemen klassieker, een origineel, onveranderd exemplaar in zeer goede staat is zeldzaam, dus de prijs kan terecht zijn. Alleen door de auto te gaan bekijken kan je dat vaststellen.
Nederlandse APK tegen meerprijs is natuurlijk mogelijk, als de verkoper bereid is de auto tegen meerprijs zelf in te voeren in Nederland (dat kost overigens niet zoveel: je hoeft op deze auto geen BPM meer af te dragen). Met een kleine 400 euro heb je keurings- en kentekenkosten wel gedekt.
Een E21 is een serieus te nemen klassieker, een origineel, onveranderd exemplaar in zeer goede staat is zeldzaam, dus de prijs kan terecht zijn. Alleen door de auto te gaan bekijken kan je dat vaststellen.
Nederlandse APK tegen meerprijs is natuurlijk mogelijk, als de verkoper bereid is de auto tegen meerprijs zelf in te voeren in Nederland (dat kost overigens niet zoveel: je hoeft op deze auto geen BPM meer af te dragen). Met een kleine 400 euro heb je keurings- en kentekenkosten wel gedekt.
Re: Unieke Beemer. 320 met strbekr en schuifdak
Alleen een nederlands kenteken zal je niet krijgen als Belgisch ingezetene. En daar doelde ik dus op.
Als je als Nederlander deze auto wil aanschaffen dan zal je naar mijn mening de auto zelf tenaam moeten stellen en dus bij de invoer RDW aanwezig moeten zijn om deze alhier tenaam te stellen.
Als je als Nederlander deze auto wil aanschaffen dan zal je naar mijn mening de auto zelf tenaam moeten stellen en dus bij de invoer RDW aanwezig moeten zijn om deze alhier tenaam te stellen.
-
- 3e Versnelling
- Posts: 952
- Joined: 24 Apr 2008 10:19
- Type Auto: E-36 316i coupé 1997
- Location: Den Haag
- Age: 47
- Contact:
Re: Unieke Beemer. 320 met strbekr en schuifdak
Heb je koopwaar niet afgekraakt, enkel je wat hoge prijs.Doppie wrote:Weet jij een 2e te koop staan met dezelfde opties en een soortgelijke kilometerstand in dezelfde gezonde toestand? vannop je luie zetel achte je PC s het altijd zoooo gemakkelijk om andermans koopwaar af te kraken zonder dat je weet waar het over gaat. Dikke duim E36DannyTwordt tijd voor een cursusje E21

Als kind van een vader met een BMW hobby heb ik genoeg kennis over de E-21, wij hebben er 5 gehad, van een 315 tot een 323i in de periode 1979-1984.(Wel leuk dat dat mn vader nog de originele rekeningen van aanschaf heeft, omgerekend 10.000 euri's voor een nieuwe 315 tot 11600 voor een 323i, schitterend, maar dat terzijde) Ook weet ik dat door de populairiteit van dit model toen der tijd, er niet veel meer over zijn heden ten dagen, maar je kan ook overdrijven. Het is maar net wat de liefhebber er voor geeft.
Verder no hard feelings, en welgemeend succes met de verkoop.

BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
Re: Unieke Beemer. 320 met strbekr en schuifdak
Waarom niet? Volgens mij is daar helemaal geen grond voor: je kan als buitenlander een nederlandse auto op naam stellen, voor zover ik weet.Ikke wrote:Alleen een nederlands kenteken zal je niet krijgen als Belgisch ingezetene.
-
- 3e Versnelling
- Posts: 952
- Joined: 24 Apr 2008 10:19
- Type Auto: E-36 316i coupé 1997
- Location: Den Haag
- Age: 47
- Contact:
Re: Unieke Beemer. 320 met strbekr en schuifdak
Ja dat kan, m'n oom heeft een huis in spanje waar hij een X aantal maanden per jaar verblijft, hier staat een Nederlandse Opel corsa op de oprit met Nederlands kenteken.Apae01 wrote:Waarom niet? Volgens mij is daar helemaal geen grond voor: je kan als buitenlander een nederlandse auto op naam stellen, voor zover ik weet.Ikke wrote:Alleen een nederlands kenteken zal je niet krijgen als Belgisch ingezetene.
Andersom: Zijn eveneens Nederlandse buurman aldaar heeft een auto met spaans kenteken, terwijl hij Nederlander is en 9 maanden per jaar gewoon in Nederland is.
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
Re: Unieke Beemer. 320 met strbekr en schuifdak
Ik ben Hollander
En hoe ik dat denk te doen > www.doppie.eu
En dat je vaak naar iets gaat kijken wat niet is zoals omschreven heb ik ook een schurft aan. Vandaar deze prijs voor deze eerlijke auto.
Laten we eerlijk blijven, ik zie vaak gerestaureerde E21's te koop staan voor hetzelfde wat ik vraag voor eentje met doffe lak en wat gebruikerssporen.... Tis wel eentje in originele staat kei en keihard. Stuurbekrachtiging lijkt mij toch een echte meerwaarde hebben. Laten we dan het schuif/kanteldak en de originele kilometerstand ook maar niet vergeten.
Het ''nieuwe'' interieur is mazzel
Oja, elke post die ik typ, typ ik met een glimlach

En hoe ik dat denk te doen > www.doppie.eu
En dat je vaak naar iets gaat kijken wat niet is zoals omschreven heb ik ook een schurft aan. Vandaar deze prijs voor deze eerlijke auto.
Laten we eerlijk blijven, ik zie vaak gerestaureerde E21's te koop staan voor hetzelfde wat ik vraag voor eentje met doffe lak en wat gebruikerssporen.... Tis wel eentje in originele staat kei en keihard. Stuurbekrachtiging lijkt mij toch een echte meerwaarde hebben. Laten we dan het schuif/kanteldak en de originele kilometerstand ook maar niet vergeten.
Het ''nieuwe'' interieur is mazzel

Oja, elke post die ik typ, typ ik met een glimlach
