BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

[E36] 325i Federal banden?

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Re: [E36] 325i Federal banden?

Post by 325i »

{sarcastis modus} federal is dat een band :shock: {sarcastis modus uit}

Binnenkort ga ik waarschijnlijk toch eens de dunlop sp sportmaxx xl proberen aangezien ik die voor een stuk minder dan de p zero nero kan krijgen.
Maarja die p zero`s zijn eigenlijk zo geweldig :oops:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

sportfan27
1e Versnelling

Post by sportfan27 »

Die federal band zal wel een huismerk zijn van die toko daar in leeuwarden die ze voor een appel en een ei kunnen inkopen. Ik heb zelf een jaar met Wanli's rond gereden, zoals eerder vermeld hier, keihard , slijten niet maar als het regent rij je op eieren. Ongelofelijk dat je met sommige banden zo de weg op mag hier in nederland.
Pirelli ben ik ook geen fan van , die maken verschrikkelijk veel rolgeuid (mijn ervaring).
Ik zou voor Bridgestone of Continental gaan, maar dat ligt eraan hoe dik je beurs is uiteraard. :zwaai:

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Post by 325i »

Je moet natuurlijk geen billige pirelli pakken he :roll:
Wanli`s worden trouwens altijd in de driftsport gebruikt
3bar erin verkeerdom monteren en je hebt dikke lol met de wanli`s :lol:

De zero nero`s zijn nu bijna kaal en zelf in een lege auto hoor je ze totaal niet ;)
Mijn vorige banden waren bridgestone s050 ofzoiets dat was een erg goede band maar kwa grip en slijtage kunnen ze niet tippen aan de nero.
Conti`s heb ik op de standaard wielen liggen en met droog geweldig alleen met nat driften ohne ende :ja:
Leuk natuurlijk maar het hoort niet.
De goodyear eagle F1 GSD schijnen ook erg goede banden te zijn nadeel is echt weer dat als ze bijna kaal zijn herrie maken als de ziekte maar grip zowel droog als nat erg goed :ja:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

sportfan27
1e Versnelling

Post by sportfan27 »

De pirelli's die ik heb gehad waren de P6000 , ik moest en zou pirreli onder m,n Alfa hebben toen , dat was de 1e en laatste keer haha.. :lol:
Ik ga hier niet Pirelli's af zitten zagen want met de zero's heb ik nog nooit gereden en die zullen wel een stuk beter zijn, ik geef alleen mijn ervaring .
Ik heb nu die nieuwe Falkens eronder liggen en die bevallen prima , vorige week even flink mee lopen scheuren in de regen , even een oprit op snelweg gepakt (hairpin) met 70 km/ph en dat verbaasde me positief.
Heel even greep de TC in maar voor gleed ie niet van zijn plek, met die Wanli's heb ik bijna in die vangrail gehangen met 50 km/ph. :ja:

sebasel
2e Versnelling
Type Auto: e36M3 & e46 320d touring

Post by sebasel »

Ik heb onder seat ook die federals gehad

nu een setje Falken net als onder de M3 bevalt me vele malen beter deze hebben nog grip bij nat weer en zijn niet veel duurder komt nog een bij dat ze minder hard slijten die Federals waren in 2 zomer seizoenen weg (stalen laag zichtbaar) met de Falken redt ik 3 zomers
Locked

Return to “Archief”