BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
bmw e36 318IS opleuken
Moderators: Moderator Team, Service Team
-
- 3e Versnelling
- Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Re: bmw e36 318IS opleuken
Lekker bezig idd. Hou ons op de hoogte 

BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
-
- 1e Versnelling
de originele zitten er alweer in. hier komen ccfl ringen in icm xenonpsychotronik wrote:nu nog andere koplampen vanvoor

djimbo 

-
- 1e Versnelling
nsrracer wrote:de originele zitten er alweer in. hier komen ccfl ringen in icm xenonpsychotronik wrote:nu nog andere koplampen vanvoor
much better

-
- 1e Versnelling
eindelijk de achterlichten die ik graag hebben wil
2 fototjes
telefoonkwaliteit
zal van de week ff een paar mooie maken met de camera
[ external image ]
[ external image ]
word hoog tijd voor de 17 inch velgen

2 fototjes

zal van de week ff een paar mooie maken met de camera

[ external image ]
[ external image ]
word hoog tijd voor de 17 inch velgen

djimbo 

-
- 1e Versnelling
nou kleine update:
2 weken geleden ging het lampje van de remmen weer branden. achterremblokken waren versleten. bij smudde een nieuw setje opgehaald met een nieuwe sensor. kosste me 88,43
verder tot de conclusie gekomen dat de achterschokbrekers ook aan vervanging toe zijn. ik denk dat het dus tijd word om een schroefset aan te schaffen. kan ik met de 17 inch velgen mooi de ruimte tussen de wielkasten gelijk maken
wat weer net iets mooier staat
dan komt de vraag....Welke schroefset kan ik het best nemen????
en nog maar een update
net 4 goede bridgestone potenza's opgehaald met 5,5 en 6,5 mm profiel
velgen gaan als alles doorgaat vrijdag naar de spuiter..........ben benieuwd hoe het gaat staan 
foto kan ik straks wel even maken. mja deze zijn het, k weet niet hoelang de advertentie nog werkt
http://link.marktplaats.nl/199725816
2 weken geleden ging het lampje van de remmen weer branden. achterremblokken waren versleten. bij smudde een nieuw setje opgehaald met een nieuwe sensor. kosste me 88,43
verder tot de conclusie gekomen dat de achterschokbrekers ook aan vervanging toe zijn. ik denk dat het dus tijd word om een schroefset aan te schaffen. kan ik met de 17 inch velgen mooi de ruimte tussen de wielkasten gelijk maken

en nog maar een update

net 4 goede bridgestone potenza's opgehaald met 5,5 en 6,5 mm profiel

foto kan ik straks wel even maken. mja deze zijn het, k weet niet hoelang de advertentie nog werkt

http://link.marktplaats.nl/199725816
djimbo 

-
- 1e Versnelling
nja velgen spuiten toch maar even achterwege gelaten doe ik volgend voorjaar wel 
bandjes op de velgen gedrukt en eronder gezet
velgen schoongemaakt en even in de was gezet 
foto's in het donker met de telefoon. kutkwaliteit mja gaat om het idee. ojah ook meteen de carbon logo's erin.
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

bandjes op de velgen gedrukt en eronder gezet

foto's in het donker met de telefoon. kutkwaliteit mja gaat om het idee. ojah ook meteen de carbon logo's erin.
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
djimbo 

-
- 1e Versnelling
auto schoongemaakt en nog even snel een paar foro's genomen 
staat weer erg mooi zo
foto's zijn helaas wat donker mja tis wel goed te zien 
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

staat weer erg mooi zo

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

djimbo 

-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Leuke auto en ik vind de kleur bijzonder mooi op een E36
Wat betreft je onderstel ligt het er meer aan wat je belangrijk vind aan een onderstel.
Je kan voor ca 400euro al een v-maxx schroefset krijgen wat ik zelf niks vind maar je kan natuurlijk ook een motorsport onderstel krijgen maar dat kost een schamele 6000euro.
Erg uiteenlopen en ik snap wel dat je geen 6 mille wilt uitgeven maar het is alleen maar als voorbeeld.
Wil je goed en toch betaalbaar dan moet je eens bij KW kijken of Bilstein.
V-Maxx bijv hebben we al nurburgring mee gereden maar na 1 jaar en 30rondes ring had de set het ook wel gehad.
Uiteraard niet zo gek voor een schroefset van 400euro.
Ben je gewoon een hele rustige rijder en je wilt het puur voor de looks en je wilt het perse zo goedkoop mogelijk dan kan ik het je aanraden.
Ik denk met normaal gebruik dat 2 jaar haalbaar moet zijn voor een v-maxx setje das 200euro per jaar dus echt een mega koopje.
Wat betreft je onderstel ligt het er meer aan wat je belangrijk vind aan een onderstel.
Je kan voor ca 400euro al een v-maxx schroefset krijgen wat ik zelf niks vind maar je kan natuurlijk ook een motorsport onderstel krijgen maar dat kost een schamele 6000euro.
Erg uiteenlopen en ik snap wel dat je geen 6 mille wilt uitgeven maar het is alleen maar als voorbeeld.
Wil je goed en toch betaalbaar dan moet je eens bij KW kijken of Bilstein.
V-Maxx bijv hebben we al nurburgring mee gereden maar na 1 jaar en 30rondes ring had de set het ook wel gehad.
Uiteraard niet zo gek voor een schroefset van 400euro.
Ben je gewoon een hele rustige rijder en je wilt het puur voor de looks en je wilt het perse zo goedkoop mogelijk dan kan ik het je aanraden.
Ik denk met normaal gebruik dat 2 jaar haalbaar moet zijn voor een v-maxx setje das 200euro per jaar dus echt een mega koopje.

Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
- 1e Versnelling
bedankt voor je uitgebreide toelichting. uiteraard ga ik geen 6 mil uitgeven voor een onderstel. ik wil alleen even wat ervaringen weten van andere mensen met de diverse schroefsets. ik ben geen sportieve rijden t is alleen voor de looks 

djimbo 

-
- 2e Versnelling
waarom een schroefset?
ik heb voor mijn 3 serie een set veren en dempers(geel) van koni besteld.
ik heb voor mijn 3 serie een set veren en dempers(geel) van koni besteld.
2002 '75 +m3 '93+530D'02
-
- 2e Versnelling
700euro maar dan moet ik ze er zelf onder zetten,
dit is is dan wel een set voor een m3
dit is is dan wel een set voor een m3
2002 '75 +m3 '93+530D'02
-
- 1e Versnelling
nja onderzetten kan ik zelf wel. ik heb genoeg aan een schroefset. tis meer voor de looks, ik ben toch geen racer 
nog een kleine update
k heb de auto geisoleerd aan de achterzijde met een geluidsdempend materiaal, normaal kon je de achterwielen heel goed horen lopen in de wielkast.
en dat is nu een heel stuk minder. moet alleen de kofferklep nog maar weet nog niet hoe de bekleding eraf moet......iemand?
binnenkort de motorkap en de portieren ook nog doen maar dan moet mijn pa eerst even weer van dat spul meenemen

nog een kleine update
k heb de auto geisoleerd aan de achterzijde met een geluidsdempend materiaal, normaal kon je de achterwielen heel goed horen lopen in de wielkast.
en dat is nu een heel stuk minder. moet alleen de kofferklep nog maar weet nog niet hoe de bekleding eraf moet......iemand?
binnenkort de motorkap en de portieren ook nog doen maar dan moet mijn pa eerst even weer van dat spul meenemen
djimbo 

-
- 1e Versnelling
- Type Auto: bmw e30 316
dat zal inderdaad veel schelen.
de kofferbak bekleding zit naar mijn weten vast met zowiezo je gereedschap koffertje. en verder die grijze klipjes die er zitten moet je allemaal even los peuteren dan kun je hem er zo vanaf trekken.
de kofferbak bekleding zit naar mijn weten vast met zowiezo je gereedschap koffertje. en verder die grijze klipjes die er zitten moet je allemaal even los peuteren dan kun je hem er zo vanaf trekken.
-
- 1e Versnelling
nou klein update-je 
bmw radio/cd gekregen van een vader van een oud klasgenoot. precies de goede ook nog
helaas wel een paar dode pixels. langzamerhand komen steeds meer pixels terug
en de cd slaat af en toe over zal wel wat stof inzitten.
[ external image ]
verder nog een verlichte m pook en de stoelverwarmingsschakelaars erin gezet
[ external image ]
totaalplaatje
[ external image ]

bmw radio/cd gekregen van een vader van een oud klasgenoot. precies de goede ook nog

helaas wel een paar dode pixels. langzamerhand komen steeds meer pixels terug

[ external image ]
verder nog een verlichte m pook en de stoelverwarmingsschakelaars erin gezet

[ external image ]
totaalplaatje

[ external image ]
djimbo