Hoi allemaal
Ik heb geprobeerd om van die chrome ringen in mijn instrumenten paneel te plaatsen alleen krijg ik dat doorzichtig plastic kap niet los van de achterkant. Is hier een truc voor want ik krijg ze niet los van elkaar weet iemand hoe dit moet het gaat om een bmw E39 uit 98.
Groetjes Bempie
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Chrome ringen in cockpit
Moderator: Moderator Team
-
sportfan27
- 1e Versnelling
Re: Chrome ringen in cockpit
Ik begrijp niet wat je bedoelt , als je de unit uit elkaar haalt houd je 2 delen over :
1: de unit met de wijzers
2: de gaten met het doorzichtig plastic (dit kan niet los)
vervolgens moet je de ringen eerst door de gaten steken en dan op zijn plaats trekken, het is ff een rot werkje maar moet lukken. Als je de hele tellerunit niet uit elkaar krijgt moet je even googlen wat er zijn genoeg guides voor te vinden. Mocht het niet lukken dan help ik vanmiddag verder, moet nu gaan werken .
is het inmiddels gelukt ?
Hier heb je nog een guide : http://www.bimmerboard.com/forums/posts/123177
1: de unit met de wijzers
2: de gaten met het doorzichtig plastic (dit kan niet los)
vervolgens moet je de ringen eerst door de gaten steken en dan op zijn plaats trekken, het is ff een rot werkje maar moet lukken. Als je de hele tellerunit niet uit elkaar krijgt moet je even googlen wat er zijn genoeg guides voor te vinden. Mocht het niet lukken dan help ik vanmiddag verder, moet nu gaan werken .
is het inmiddels gelukt ?
Hier heb je nog een guide : http://www.bimmerboard.com/forums/posts/123177
Hoi bedankt voor je informatie het gedeelte waar het niet lukte staat beschreven in je link, ik moet de 5 plastic plus vormige uitsteeksel alle 5 tegelijk draaien, dat was het probleem. Ik ga morgen ff kijken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen maar bedankt voor je uitleg met fotos. Als je nog tips het hoor ik het graag van je.
Laterz Bempie
Laterz Bempie
-
sportfan27
- 1e Versnelling
je hoeft ze niet alle 5 tegelijk te draaien, je moet ze een kwart slag draaien zodat de uitsparing gelijk zit met het kruisje, je kan dat makkelijk doen met een punt-tangetje, het is van zacht plastic dus ze breken niet snel af..bempie wrote:Hoi bedankt voor je informatie het gedeelte waar het niet lukte staat beschreven in je link, ik moet de 5 plastic plus vormige uitsteeksel alle 5 tegelijk draaien, dat was het probleem. Ik ga morgen ff kijken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen maar bedankt voor je uitleg met fotos. Als je nog tips het hoor ik het graag van je.
Laterz Bempie
Dan heb je ook nog de 5 lipjes aan de rand , ik heb deze met een schroevendraaier ingedrukt en tegelijk een oud plastic pasje erin gedrukt zodat de lipjes niet terug op hun plaats kunnen schieten, dan even die kruisjes een slag draaien en trekken maar !
succes
-
^ joshua ^
- 1e Versnelling
ik heb de cockpit ringen ook maar moest eerst wel even een stukkie vlug vijlen anders stond er veel te veel spanning op
aangenaam kennis te make