Hallo mede BMW rijders,
Ik stel me bij deze even voor.
Ik ben Otto, 23 jaar jong en rijd sinds kort een BMW 7 serie van '94.
Aangezien ik dacht dat zo'n forum altijd wel makkelijk is heb ik me daarom maar even aangemeld.
Plaatje van mijn Siebner:
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Hey!
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
Hey!
- Attachments
-
- Rechtzijkant verkleint.JPG (142.96 KiB) Viewed 5854 times
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: Hey!
mooi auto met naar mijn smaak iets minder mooie velgen maar das smaak.
Wel die kleur is erg bruut op een 7 serie, en het is dat ik al 3 auto`s heb anders zou ik mezelf zeker z`n 7 gunnen.
Maarja bouwen kost ook geld dus voorlopig even in een sjink en komende zomer een 3serie cabrio.
Helaas zal ik nog wel een tijdje moeten wachten op z`n 7 serie maar er zal zeker ooit ene in m`n garage staan
verder veel plezier hier op
En van mij mag je nog wel wat meer foto`s posten dan kunnen we met z`n alle lekker weg kwijlen
Wel die kleur is erg bruut op een 7 serie, en het is dat ik al 3 auto`s heb anders zou ik mezelf zeker z`n 7 gunnen.
Maarja bouwen kost ook geld dus voorlopig even in een sjink en komende zomer een 3serie cabrio.
Helaas zal ik nog wel een tijdje moeten wachten op z`n 7 serie maar er zal zeker ooit ene in m`n garage staan

verder veel plezier hier op

En van mij mag je nog wel wat meer foto`s posten dan kunnen we met z`n alle lekker weg kwijlen

Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Jammer dat zulke velgen niet zo mooi zullen staan onder mijn E30 denk ik zomaar, maar wat zijn ze geil!
[ external image ] BMW E30 320i M-Technic 1989
[ external image ] BMW E30 320i Automtic 1987
Je weet dat je E30 rijdt wanneer je verbruiksmeter naar je zwaait!
[ external image ] BMW E30 320i Automtic 1987
Je weet dat je E30 rijdt wanneer je verbruiksmeter naar je zwaait!
-
- Website Beheerder
- Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
welkom hier!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]