BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
e36 coupe ombouw/restauratie
Moderators: Moderator Team, Service Team
e36 coupe ombouw/restauratie
goed dag
Hier een project waar ik me mee bezig hou met diverse foto's binnenkort
e36 coupe 1992
interieur: m3 alcantara m3 instaplijsten m3 hemel
motor: 328i hiob +- 220 pk
bak: m3 5 versnellings bak
aandrijflijn :328i
exterieur: m3 spiegels voorbumper achterbumper side skirts
begonnen met demonteren van bijna alles wat erop zit dashboard en stuur zit er nog in maar moet er ook nog uit
wie kan mij helpen foto's te plaatsen mij foto's staan op mij harde schijf hoe kan ik deze hier kwijt ik zie alleen maar links naar een site URL??
groetjes jeffrey (328iHIOB)
Hier een project waar ik me mee bezig hou met diverse foto's binnenkort
e36 coupe 1992
interieur: m3 alcantara m3 instaplijsten m3 hemel
motor: 328i hiob +- 220 pk
bak: m3 5 versnellings bak
aandrijflijn :328i
exterieur: m3 spiegels voorbumper achterbumper side skirts
begonnen met demonteren van bijna alles wat erop zit dashboard en stuur zit er nog in maar moet er ook nog uit
wie kan mij helpen foto's te plaatsen mij foto's staan op mij harde schijf hoe kan ik deze hier kwijt ik zie alleen maar links naar een site URL??
groetjes jeffrey (328iHIOB)
Re: e36 coupe ombouw/restauratie
Op de website www.imageshack.us kun je foto's van je computer uploaden en dan kun je de links [url]'s hier posten.
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Mocht het niet lukken via bovengenoemde link dan wil ik ze je wel even in je post erbij te zetten
325i@live.nl
325i@live.nl
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
hey hij is gelukt hehe
hierbij de bmw voor zover je het nog kan zien
[ external image ]
excuus voor de slechte foto's
zo hoort de auto er uit te zien
[ external image ]
hierbij de bmw voor zover je het nog kan zien
[ external image ]
excuus voor de slechte foto's
zo hoort de auto er uit te zien
[ external image ]
nu nog even een e30 erbij om een beetje meer rij ervaring op te doen en om even flink dwars te gaan wat een plezier heb je toch van een oude e30
[ external image ]
ps de foto is genomen in de loods waar ik af en toe nog eens wat onderhoud doe aan diverse bmw's
[ external image ]
groetjes
[ external image ]
ps de foto is genomen in de loods waar ik af en toe nog eens wat onderhoud doe aan diverse bmw's
[ external image ]
groetjes
-
sebasel
- 2e Versnelling
- Type Auto: e36M3 & e46 320d touring
1Is dat opnieuw opbouwen al nodig voor een e36 ??
meestal zijn die nog niet zo "slecht"dat er zo grondig wat aan gedaan moet worden ?
meestal zijn die nog niet zo "slecht"dat er zo grondig wat aan gedaan moet worden ?
De coupe weer opgepakt en binnenkort wat foto's plaatsen.
De auto werdt opnieuw gespoten door een roest plek la en wat krassen rondom en de voorschermen die toch wel roestig waren.
Onder de vloermat was er ook een afdichtings dop uitgeschoten waardoor daar redelijk wat water is blijven staan en weer resulteert in een roestig oppervlak dat dus allemaal zelf ontroest en goed behandeld en uiteraard nieuwe doppen geplaatst.
Vandaag eindelijk weer de motor met bak erin gehangen foto's volgen.
Groetjes
De auto werdt opnieuw gespoten door een roest plek la en wat krassen rondom en de voorschermen die toch wel roestig waren.
Onder de vloermat was er ook een afdichtings dop uitgeschoten waardoor daar redelijk wat water is blijven staan en weer resulteert in een roestig oppervlak dat dus allemaal zelf ontroest en goed behandeld en uiteraard nieuwe doppen geplaatst.
Vandaag eindelijk weer de motor met bak erin gehangen foto's volgen.
Groetjes
-
nicolay
- 3e Versnelling
- Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Dat ziet er heel fraai uit, keep us posted.
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.
Vandaag weer bezig geweest en de olie temp sensor voor de m3 km teller aangesloten met een verloop stukje.
Verder de bedr. weer een beetje op ze plek gezet en diverse delen alvast ingebouwd zoals:
-benzine damp vat
-kachelkraan en alle slangen
-stuurbekrachtigings leidingen weer terug geplaatst
Momenteel het probleem hoe ik de m3 bak netjes werkend krijg achter de m50 motor met de juiste koppeling drukgroep en druklager en misschien moet ik de koppelingscilinder ook vv.
Verder de bedr. weer een beetje op ze plek gezet en diverse delen alvast ingebouwd zoals:
-benzine damp vat
-kachelkraan en alle slangen
-stuurbekrachtigings leidingen weer terug geplaatst
Momenteel het probleem hoe ik de m3 bak netjes werkend krijg achter de m50 motor met de juiste koppeling drukgroep en druklager en misschien moet ik de koppelingscilinder ook vv.
Moet ik de foto's eerst verkleinen om ze er helemaal op te krijgen?
Met welk programma doen jullie dat?
Groetjes
Met welk programma doen jullie dat?
Groetjes