goede dag
hey handige foto's heb jij gemaakt en leuk dat het allemaal goed werkt
ik ga het bij mij ook inbouwen moet het alleen dan nog kopen
zou je voor mij duidelijk kunnen laten zien waar jij je spanning vandaan haalt ?
dan kan ik nog even kijken of het nog mogelijk is om ze ook nog over het alarm te laten gaan zodat ze dicht gaan als de auto op alarm gezet wordt zoals de voorramen dat wel goed
groetjes en succes
ps: ik vind dat je netjes werkt met het afplakken van de folie en dergelijke tenminste over nagedacht
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
bmw e36 318IS opleuken
Moderators: Moderator Team, Service Team
Re: bmw e36 318IS opleuken
goede dag
excuus ik heb het vervolg al gezien
ben nieuw op dit forum vandaar de verwaring
groetjes en top
ps: als je wil weten hoe iets los moet dan kun je me mailen ik heb de tis op me computer staan en 6 jaar bij bmw gewerkt
excuus ik heb het vervolg al gezien
ben nieuw op dit forum vandaar de verwaring

groetjes en top
ps: als je wil weten hoe iets los moet dan kun je me mailen ik heb de tis op me computer staan en 6 jaar bij bmw gewerkt
-
- 1e Versnelling
kijk dat is makkelijk. zal het in mijn achterhoofd houden. ik ben momenteel bedrijfswagenombouwer dus ik leer steeds meer. wat betreft handigheid en het loshalen van dingen.
btw klein updateje
morgen komt mijn nieuwe speeltje erin Smile
pioneer xr1 klapscherm radio/cd/dvd/navigatie, met een gereviceerd mechanisme, nieuwe software en een parrot.
morgen neem ik het over van een collega.
dus morgenavond of zaterdag foto's
btw klein updateje

morgen komt mijn nieuwe speeltje erin Smile
pioneer xr1 klapscherm radio/cd/dvd/navigatie, met een gereviceerd mechanisme, nieuwe software en een parrot.
morgen neem ik het over van een collega.
dus morgenavond of zaterdag foto's

djimbo 

leuk man succes met de inbouw
ik heb een ingebouwde navi in mij e36 onder de check control een vdo scherm en de navi comp links achterin
ik ben bezig een e36 coupe opnieuw te laten spuiten en dan weer opnieuw op te bouwen met m3 interieur harman cardon m3 bumpers spiegels en dergelijke en een 328i getunde motor
de bedoeling is om 3 schermen in de auto te plaatsen twee voor de dvd speler eventueel playstation achterin
voorin voor de navi
dus heb weer genoeg te doen en denk dat ik net als jij elektrische raampjes achter ga maken ooit hehe
heb nu bijna een kaale carroserie staan
groetjes jeffrey
ik heb een ingebouwde navi in mij e36 onder de check control een vdo scherm en de navi comp links achterin
ik ben bezig een e36 coupe opnieuw te laten spuiten en dan weer opnieuw op te bouwen met m3 interieur harman cardon m3 bumpers spiegels en dergelijke en een 328i getunde motor
de bedoeling is om 3 schermen in de auto te plaatsen twee voor de dvd speler eventueel playstation achterin
voorin voor de navi
dus heb weer genoeg te doen en denk dat ik net als jij elektrische raampjes achter ga maken ooit hehe
heb nu bijna een kaale carroserie staan
groetjes jeffrey
-
- 1e Versnelling
update
nieuwe radio/cd/navigatie
beetje een kutfoto mja het gaat om het idee 
[ external image ]
parrot gaat nog iets omlaag daarboven komt de telefoonhouder
nog paar aktiepics van zondag
leuk die sneeuw :O
[ external image ]
lekker dwars
[ external image ]

nieuwe radio/cd/navigatie

[ external image ]
parrot gaat nog iets omlaag daarboven komt de telefoonhouder

nog paar aktiepics van zondag

[ external image ]
lekker dwars

[ external image ]
djimbo 

waar heb je die verlichte pook vandaan als ik mag vragen?
BMW E36 316i Coupé
Mercedes C180 Esprit Sedan
Mercedes C180 Esprit Sedan
Uit een BMW 
Lekkere kleinigheidjes weer... Jammer dat het de afgelopen tijd te koud was om met de auto bezig te zijn...
Baalde met dat sneeuw wel dat ik geen BMW meer heb hoor... Mijn Golf staat ook al sinds 2e kerstdag stil

Lekkere kleinigheidjes weer... Jammer dat het de afgelopen tijd te koud was om met de auto bezig te zijn...
Baalde met dat sneeuw wel dat ik geen BMW meer heb hoor... Mijn Golf staat ook al sinds 2e kerstdag stil

-
- 1e Versnelling
schaam je dat je in een golf rijd (zegt iemand die bij huiskes kokkeler werkt
) 

djimbo 

-
- 1e Versnelling
lange tijd niet online geweest update maar eens dan :O
nadat ik al eerder een hert voor de auto heb gehad moest er 3 weken geleden dus een merel tegen mijn grille aanvliegen :O
gevolg weer de grilletjes kapot en de grillhouder nog verder geknikt :O toen was ik er dus helemaal klaar mee. 1 xenon lamp had ook al kuren dus reed ik na een waarschuwing van onze vrienden met 1 xenon lamp en 1 gewone
ik had al een tijdje een andere grillhouder liggen mja het kwam er elke keer niet van het te laten spuiten. tot ik zo'n 2 weken geleden met iemand aan de praat kwam die het voor mij kon spuiten voor een matsprijsje. gelijk ook de 2 spiegelkappen die ik al had liggen laten spuiten
zo zag hij er vanmorgen nog uit :O kortom turkenbak imago :S
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
vanmiddag
nieuwe spiegelkappen
nieuwe grilhouder
nieuwe grilletjes
nieuwe 8000k xenon
nieuwe stadslichtlampjes (led) erg vel
gespoten door vincent (greenfight) nogmaals bedankt daarvoor
minimaal kleurverschil mja dat kleurt nog wel bij
ikke is blij 
verder is er niks aan verandert. staat nu net 90.000 km op de teller en hij bevalt me nog steeds prima
picjes van vanmiddag (ja ik moet hem nog wassen :p)
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
nadat ik al eerder een hert voor de auto heb gehad moest er 3 weken geleden dus een merel tegen mijn grille aanvliegen :O
gevolg weer de grilletjes kapot en de grillhouder nog verder geknikt :O toen was ik er dus helemaal klaar mee. 1 xenon lamp had ook al kuren dus reed ik na een waarschuwing van onze vrienden met 1 xenon lamp en 1 gewone

ik had al een tijdje een andere grillhouder liggen mja het kwam er elke keer niet van het te laten spuiten. tot ik zo'n 2 weken geleden met iemand aan de praat kwam die het voor mij kon spuiten voor een matsprijsje. gelijk ook de 2 spiegelkappen die ik al had liggen laten spuiten
zo zag hij er vanmorgen nog uit :O kortom turkenbak imago :S
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
vanmiddag

nieuwe spiegelkappen
nieuwe grilhouder
nieuwe grilletjes
nieuwe 8000k xenon
nieuwe stadslichtlampjes (led) erg vel

gespoten door vincent (greenfight) nogmaals bedankt daarvoor

verder is er niks aan verandert. staat nu net 90.000 km op de teller en hij bevalt me nog steeds prima

picjes van vanmiddag (ja ik moet hem nog wassen :p)
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]