Ik heb een set bmw bbs rc061 en rc062 8x18 en 9x18 in de garage liggen
zoals die op de foto. Alleen dan niet gepolijst.
Zit er aan te denken ze te verkopen omdat ik geen bmw meer heb. Heeft iemand een idee hoeveel ik er voor kan vragen?
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
bbs rc061 en rc062 8x18 en 9x18
Moderator: Moderator Team
-
sportfan27
- 1e Versnelling
Re: bbs rc061 en rc062 8x18 en 9x18
Als de set geen stoeprand schade oid heeft dan zou ik er minimaal 800 euro voor vragen al weet ik niet wat ze nieuw kosten maar ik ga uit van 1100 euro.
BBS is een topmerk en ze zien er heel strak uit .
Mag goed geld voor gegeven worden.
BBS is een topmerk en ze zien er heel strak uit .
Mag goed geld voor gegeven worden.
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
meh jong wat een dikke wielen 800zou ik ook zeker vragen zonder de banden.
Dit is bruut spul hoor
edit: wel jammer dat ze niet gepolijst zijn dan zijn ze ook een stukkie minder waard ben ik bang
Dit is bruut spul hoor
edit: wel jammer dat ze niet gepolijst zijn dan zijn ze ook een stukkie minder waard ben ik bang
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Als ik jou was zou ik die velgen opknappen en dan verkopen.
En 800 euro is kattenpis voor BBS RC-tjes
dingen zijn meer als 1500 waard mits ze in redelijke goeie conditie zijn 
En 800 euro is kattenpis voor BBS RC-tjes
Moet je wel iemand vinden die zo veel uit wil geven aan een set gebruikte velgen...
E39 540i6 Touring arktissilber
Dat zijn juweeltjes hoor!
En de markt ligt er wel voor zulke velgen!
[ external image ]
Kijk hoe mooi
En de markt ligt er wel voor zulke velgen!
[ external image ]
Kijk hoe mooi
Mogelijke prijs is natuurlijk helemaal afhankelijk van de staat. De prijzen die hier genoemd worden zijn misschien reeel als de velgen werkelijk in topconditie zijn, maar dat is natuurlijk lastig oordelen als je geen foto's hebt van de set waar het werkelijk om gaat.
Type lijkt me inderdaad wel gewild, en BBS is goede kwaliteit, dus je zal het niet over kleingeld hebben.
Type lijkt me inderdaad wel gewild, en BBS is goede kwaliteit, dus je zal het niet over kleingeld hebben.
Natuurlijk hangt het af van de staat waarin ze verkeren.
Maar toch moet je erbij bedenken dat die velgen niet meer gemaakt worden, dus hoe dan ook blijft er altijd wel potentie in zitten ongeacht de staat lijkt mij.
Maar toch moet je erbij bedenken dat die velgen niet meer gemaakt worden, dus hoe dan ook blijft er altijd wel potentie in zitten ongeacht de staat lijkt mij.
Zulke bedoel je?? 
Ik heb ze ook onder m'n E28 liggen. Pracht spul. Let alleen wel even op de ET waarde. De mijne waren flink laat (ET11 uit m'n hoofd). Paste ook maar NET onder m'n spatborden....
Hans[ external image ]
Ik heb ze ook onder m'n E28 liggen. Pracht spul. Let alleen wel even op de ET waarde. De mijne waren flink laat (ET11 uit m'n hoofd). Paste ook maar NET onder m'n spatborden....
Hans[ external image ]