BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Leden

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Guzzi

Leden

Post by Guzzi »

Hoeveel leden heeft dit forum eigenlijk??

bimmer
4e Versnelling
Posts: 1256
Joined: 24 Jan 2005 18:16
Type Auto: 318i (E46)
Location: Brunssum
Age: 47
Contact:

Post by bimmer »

Er zijn op dit moment 31 leden incl. jezelf natuurlijk.

Maar dit zijn de leden die het meest online zijn de laatste tijd:

-Webmaster
-Sebasel
-Mike-328-e36
-bmw316i1995
-Bimmer :P
-BMWFAN
-Pauluz
-Touring_M
-Guzzi

Topic Author
Guzzi

Post by Guzzi »

Het wordt tijd dat we dit omhoog vijselen of niet??
Daar hebben we allemaal wat aan....
Is er iemand met een banner van het forum? kan ik hem op mijn site zetten

bimmer
4e Versnelling
Posts: 1256
Joined: 24 Jan 2005 18:16
Type Auto: 318i (E46)
Location: Brunssum
Age: 47
Contact:

Post by bimmer »

Een banner, nee die heb ik niet..

Ik denk dat het leden-aantal ook gering is doordat het volk dat in een bmw rijdt vaak anders is dan "het petjesvolk" in een opel of vw.

Ik bedoel hier natuurlijk niks slechts mee, alleen word een bmw door de jongere generatie minder gauw aangeschaft, hij is groot(veel verzek.), zwaar(veel bel) en zodoende dus te duur.

De mensen die dus in een nieuwere bmw rijden, hebben hem vaak in onderhoud bij de dealer en zoeken dus niet gauw op een forum of is zelfs geleased, waardoor ze ook niet gauw behoeft hieraan hebben.. :?

Maar ik ben helemaal voor het promoten van het bmw-forum. :wink:
Ik post daarom ook vaker links op andere bmw-site's, maar ook daar is de opkomst bij lange na niet zo groot als op het opel of vw -forum. :(

webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Posts: 776
Joined: 05 Sep 2004 10:18
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)
Location: Schagerbrug
Age: 53
Contact:

Post by webmaster »

in het begin was het leden aantal vele male hoger

omdat oude forum stuk ging en hosting provider forum niet kon maken.

Toen na een aantal maanden toen forum stilgelegen had een nieuw leeg forum online kwam, zijn er veel BMW members weggebleven en zijn naar andere forums gegaan ..

helaas :(

Bedoelng is dit forum weer op laten leven,

Site wordt ook uitgebreider, op die manier proberen de mensen weer terug te laten komen ;)

Topic Author
Guzzi

Post by Guzzi »

Wat voor uitbreidingen zit je aan te denken??
Post Reply

Return to “Algemeen”