Ik heb onlangs een setje Tachpro 2.00 aangeschaft, ik vroeg me alleen af welke software kan werken met deze tachpro 2.00...
Helaas word er geen software bij geleverd, hier kwam ik pas achter toen ik het setje thuis had.
Heeft iemand ervaring met tachpro2 ?
Het gaat om de onderstaande set..
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Welke software kan je gebruiken met TACHOPRO ?
Moderator: Moderator Team
Welke software kan je gebruiken met TACHOPRO ?
Je hebt auto's en je hebt BMW
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: 318i (E46)
Re: Welke software kan je gebruiken met TACHOPRO ?
Lijkt op die van mij. Die werkt onder DOS, kun je niet draaien op een pc die sneller is dan 233mhz. Ik heb zelf een oude pentium 1 waar hij op loopt en dat gaat prima.
ik gebruik bmw scansoft 1.3.6
de harddware lijkt ook op bovenstaande.. maar dat is vaak hoor bij scanners
de harddware lijkt ook op bovenstaande.. maar dat is vaak hoor bij scanners
Het gekke is, ik heb zowat alle programma's geprobeerd waaronder ook bmw scansoft.
Echt geen 1 programma kan connectie maken met de auto.
Het power lampje brandt en het L-Line lampje brandt ook groen.
Alleen het K-Line lampje brandt rood.
Dus connectie tot en met het box lukt maar vanaf box naar auto gaat niet. Doe ik iets fout?
Ik gebruik zelf de grote ronde stekker die ik aansluit onder de motorkap naast de accu.
En daarnaast gebruik ik Usb to Serial van Eminent, op alle com poorten geprobeerd.
p.s. wat kan je allemaal met bmw scansoft 1.3.6 ? Ik kan het helaas niet testen omdat ik niet verder kom dan aansluiten.
Echt geen 1 programma kan connectie maken met de auto.
Het power lampje brandt en het L-Line lampje brandt ook groen.
Alleen het K-Line lampje brandt rood.

Dus connectie tot en met het box lukt maar vanaf box naar auto gaat niet. Doe ik iets fout?

Ik gebruik zelf de grote ronde stekker die ik aansluit onder de motorkap naast de accu.
En daarnaast gebruik ik Usb to Serial van Eminent, op alle com poorten geprobeerd.
p.s. wat kan je allemaal met bmw scansoft 1.3.6 ? Ik kan het helaas niet testen omdat ik niet verder kom dan aansluiten.

ik heb het met de 4 laptops hier in huis geprobeerd.. werkte allemaal niet.. toen via mijn werk een oude notebook gepakt met echt een compoort.. dus geen USB->COMpoort adapter..
en dat werkte zonder problemen
en dat werkte zonder problemen
Het zal wel vast aan de laptop liggen.
Andere xtje dan maar met een ouwerdje proberen.
Bedankt voor de tips en reacties.
Andere xtje dan maar met een ouwerdje proberen.
Bedankt voor de tips en reacties.
Je hebt auto's en je hebt BMW
ik heb ook zo soort setje ,E36_freak wrote:Ik heb onlangs een setje Tachpro 2.00 aangeschaft, ik vroeg me alleen af welke software kan werken met deze tachpro 2.00...
Helaas word er geen software bij geleverd, hier kwam ik pas achter toen ik het setje thuis had.
Heeft iemand ervaring met tachpro2 ?
Het gaat om de onderstaande set..
[ external image ]
Bmw interface maar kreeg er wel een cdrom bij met software.
Grt.