Wie heeft er angel eyes / achter en knipperlichten voor een 523i (shadowline) dus liefs zwart.
Groeten,
Hans
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Angel eyes / knipper / achterlichten E39 gevraagd
Moderator: Moderator Team
Forum rules
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.
-
Icewind
- Neutraal
- Type Auto: BMW E39 523i
Re: Angel eyes / knipper / achterlichten E39 gevraagd
koop je toch bij elke zichzelf respecterende tuningshop 
Don´t live in the past or there will be no future, don´t live in the furure or you´ll have no today.
[ external image ]
BMW e39 523i Executive Biaritzblau
[ external image ]
-
sportfan27
- 1e Versnelling
Icewind wrote:koop je toch bij elke zichzelf respecterende tuningshop
Hey Icewind , ik zie dat het gelukt is , hij is alleen wel heeeeel erg groot .
-
Icewind
- Neutraal
- Type Auto: BMW E39 523i
Tja, hoe het nu gelukt is weet ik niet maar ik ben er een hele avond mee bezig geweest en zag hem steeds ter grootte van een postzegel en kreeg iedere keer mailtjes dat hij weer verwijdert was omdat hij te groot was
Ik kreeg er wat van, maar ik ben heel blij dat hij er nu toch blijkt te staan
Ik kreeg er wat van, maar ik ben heel blij dat hij er nu toch blijkt te staan
Don´t live in the past or there will be no future, don´t live in the furure or you´ll have no today.
[ external image ]
[ external image ]