BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Lederen M3 e36 interieur
Moderator: Moderator Team
Forum rules
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.
Lederen M3 e36 interieur
De titel zegt al genoeg.
Wie heeft er een lederen m3 interieur voor een e36 te koop...of weet er 1 te koop staan?
Het moet wel zwart leer zijn, en het liefst geen uitgezeten en uitgeleeft leer.
Wie heeft er een lederen m3 interieur voor een e36 te koop...of weet er 1 te koop staan?
Het moet wel zwart leer zijn, en het liefst geen uitgezeten en uitgeleeft leer.
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Ik heb er bijna een jaar over gedaan om fatsoendelijk 3serie coupe M leder te vinden en dan voor een interieur betaald met redelijk slechte instap en slechte deurpanelen voor 750euro.
Ik vond het een boel geld maar de eigenaar heeft het toen meteen gekocht
suc6 met de zoektoch
tip: e-bay duitsland
Ik vond het een boel geld maar de eigenaar heeft het toen meteen gekocht

suc6 met de zoektoch
tip: e-bay duitsland
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
- Neutraal
Re: Lederen M3 e36 interieur
Hallo,
je was op zoek naar een M3 interieur, ik weet niet of je al geslaagd bent?
ik heb een zwart M3 E6 sedan(!) lederen interieur in werkelijk perfecte staat.
compleet met alles, deurpanelen, armsteun, hoedenplank/jalouzie, donkere hemel, vloermatten etc.
wil ik er €1200,= voor hebben. het is werkelijk nieuw. Uit Zwitserse schadeauto.
Theo Münninghoff
06.41.66.83.70
je was op zoek naar een M3 interieur, ik weet niet of je al geslaagd bent?
ik heb een zwart M3 E6 sedan(!) lederen interieur in werkelijk perfecte staat.
compleet met alles, deurpanelen, armsteun, hoedenplank/jalouzie, donkere hemel, vloermatten etc.
wil ik er €1200,= voor hebben. het is werkelijk nieuw. Uit Zwitserse schadeauto.
Theo Münninghoff
06.41.66.83.70
-
- 4e Versnelling
Nieuwstaat is het niet teveel als je soms ziet dat voor 1000euro al setjes worden aangeboden met gare panelen e.d.
Ik moet binnenkort een M3 slopen hoe de staat van het interieur is heb ik nog geen idee van
Ik moet binnenkort een M3 slopen hoe de staat van het interieur is heb ik nog geen idee van

Je kunt het proberen bij Paul Vlasblom alias Driftking (www.driftking.nl).
Misschien heeft hij nog een M3 interieur gestript om er een driftbolide van te maken.
Succes & groeten.
Misschien heeft hij nog een M3 interieur gestript om er een driftbolide van te maken.
Succes & groeten.
-
- 4e Versnelling
Als die m3 slopen iets wordt dan wordt dat zowiezo deze week dan kan je het leder goedkoop hebben 

als shorty van je m3 interieur afziet heb ik misschien wel interesse!
mits het voor een sedan is..
-
- 4e Versnelling
beat wrote:als shorty van je m3 interieur afziet heb ik misschien wel interesse!
In een sedan moet je ook coupe voorstoelen inzetten die M3 sedan stoelen zijn gewoon normale ledere sportstoelen dus niet die dikke m3 stoelen

oo dat wist ik niet
nja, gewoon leer is ook goed
of een half leer interieurtje..
bij mij is de bestuurdersstoel kapot dus het wordt of zo een zelfde stoel zoeken of een ander(mooier) interieur

nja, gewoon leer is ook goed

bij mij is de bestuurdersstoel kapot dus het wordt of zo een zelfde stoel zoeken of een ander(mooier) interieur

De Vader stoelen (M3 Coupe) zijn mooier, maar de normale sportstoelen (M3 sedan, M3 cabrio) zitten beter!
-
- 4e Versnelling
MikeE36T wrote:De Vader stoelen (M3 Coupe) zijn mooier, maar de normale sportstoelen (M3 sedan, M3 cabrio) zitten beter!
Is misschien ieder voor zich want ik vind de dikke (vader) stoelen weer erg lekker zitten ik zit er vooral iets steviger in
Ik heb toevallig met beide stoelen over een circuit gereden dus zodoende.
Echter glij ik eigenlijk wel uit elke ledere stoel maar daarom hebben ze race stoelen uitgevonden

Vader stoelen zijn te stug vind ik.
Leuk voor een kwartiertje sturen, maar ga je lange ritten maken dan heb ik 10x liever de normale sportstoel!
Leuk voor een kwartiertje sturen, maar ga je lange ritten maken dan heb ik 10x liever de normale sportstoel!
voor de mensen die zoeken hier is der eentje en ik heb ook de helft te koop hahaha
http://link.marktplaats.nl/308274438
gauw wezen
http://link.marktplaats.nl/308274438
gauw wezen