BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

seik0o stelt zich voor

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Topic Author
seik0o
Neutraal

Re: seik0o stelt zich voor

Post by seik0o »

nu ik tog bezig ben iedereen ff te beantwoorden en te bedanken, plaats ik dan maar ff de inside van de x5...

[ external image ]
[ external image ]
enjoy :D

BmwFreakie
2e Versnelling

Post by BmwFreakie »

Prachtig interieur! en nog super netjes ook!
zelf heb ik het nooi zo op hout, maar dat is mijn mening.

over het lessen in een bmw kan ik je niet helemaal gelijk geven, je ziet tegenwoordig steeds meer E90 lesauto`s maar een x5 is natuurlijk geen lesauto.

:ja:
http://www.bmwe90forum.nl - Het perfecte forum voor het nieuwe model 3 serie

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Post by 325i »

Ik weet wel ongeveer waarom de meeste zo raar kijken als er een jonge gast is een X5 rijd.
Teminste hier denken ze dan gelijk dat je drugsdealer bent of wietboer ofz :roll:

Wel een leuke wagen al is een SUV in het algemeen niet zo aan mij besteed kwa looks (X6 uitgezonderd)

en over die lesauto : Het wordt tijd voor een 1-serie lesauto he die VW`s vantegenwoordig is toch maar prul als ik die ellende zie en met iets van een 9e plaats in de lijst van meest betrouwbare auto`s is een 1-serie verre van een prul :P :lol:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Topic Author
seik0o
Neutraal

Post by seik0o »

BmwFreakie wrote:Prachtig interieur! en nog super netjes ook!
zelf heb ik het nooi zo op hout, maar dat is mijn mening.

over het lessen in een bmw kan ik je niet helemaal gelijk geven, je ziet tegenwoordig steeds meer E90 lesauto`s maar een x5 is natuurlijk geen lesauto.

:ja:
hey ja dat klopt wel hoor, maar denk dat jullie mij verkeerd begrepen hebben, (me pa gaf ook heel lang les in een 3serie,)
alleen wat ik dus bedoelde "als bmw liefhebber" zoals jullie wel zullen weten, leerlingen die de koppeling vergete, en dat soort dingen, is tog zonde voor een bmw..
daar zulle die bmw's wel tege kunne daarniet van alleen IK vind het dus zonde om zo een mooi auto, en luxe auto als les auto te gebruiken..
maar dat ze goed lessen zijn kan wel zijn hoor, maar was dus meer van vind het zonde van de merk... wel lekker voor de rij instructeur als je de hele dag in zo een auto moet zitten, zit je nog lekker fijn..

Topic Author
seik0o
Neutraal

Post by seik0o »

325i wrote:Ik weet wel ongeveer waarom de meeste zo raar kijken als er een jonge gast is een X5 rijd.
Teminste hier denken ze dan gelijk dat je drugsdealer bent of wietboer ofz :roll:

Wel een leuke wagen al is een SUV in het algemeen niet zo aan mij besteed kwa looks (X6 uitgezonderd)

en over die lesauto : Het wordt tijd voor een 1-serie lesauto he die VW`s vantegenwoordig is toch maar prul als ik die ellende zie en met iets van een 9e plaats in de lijst van meest betrouwbare auto`s is een 1-serie verre van een prul :P :lol:
ja kijk die 1 serie's zijn goeie wagens, om mee te lesse niet te groot makkelijk bestuurbaar...
en over die vw auto's ik rij zelf de nieuwe type polo, en ik heb er geen problemen mee heb wel de 1.9 tdi 100pk rijd best lekker, maarja je meot net die ongeluk hebben of die geluk denk ik...
ze beginnen nu trouwens ook veel meer met mercedes te rijde.

en ja wat je zegt over drugsdealer.. bij ons begint het een beetje ghetto te worden politie houd iedereen aan controleert heel de auto en iedereen ff lekker betasten,, en ja het leukste is hoe hun kijke als je langsrijd... :d
maar dat zal tog iedereen wel denken die zit in de onderwereld, drugs,smokkel,oplichterij je kan van alles verzinnen maar eerlijk je geld verdienen zullen ze niet bij mijn plaatje plakke dusja

Mark 316i
1e Versnelling
Type Auto: E46 316i

Post by Mark 316i »

seik0o wrote:nou ja valt ook wel mee :D,,

ik ben rij instructeur (dus het zit wel redelijk goed, )
Geen makelaar :lol: ?

Mooie bak!
Proleet voor je het weet

BootFiets
Neutraal

Post by BootFiets »

zozo dikke bak man!! :D

Topic Author
seik0o
Neutraal

Post by seik0o »

Mark 316i & BootFiets
bedankt voor de compliment

Topic Author
seik0o
Neutraal

Post by seik0o »

ik ben van plan om een subwoofer + versterker in te (laten) bouwen..
nou heb ik subwoofers gezien die speciaal voor de x5 zijn maar dat was in amerika, vroeg me af of iemand hier een adres heeft, waar ik dit kan laten inbouwen!!!

alvast bedankt..

BmwFreakie
2e Versnelling

Post by BmwFreakie »

Ik heb geen idee seiko,

mischien moet je een beetje op internet zoeken voor shops in je omgeving.
Denk niet dat de dealer dit zal doen. :ja:
http://www.bmwe90forum.nl - Het perfecte forum voor het nieuwe model 3 serie

Topic Author
seik0o
Neutraal

Post by seik0o »

heeft de x5 ook iets van een launch control in de aut. bak

nicolay
3e Versnelling
Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998

Post by nicolay »

He Seik0o,

Lees nu je verhaal pas. Mooie bak hoor. Wat je plannen betreft: een chromen grill zou ik persoonlijk zo zonde vinden, overweeg dat nog eventjes... Rest van je plannen kan ik me wel in vinden. Maar hey, het is natuurlijk jouw auto!

Weten doe ik het niet, maar ik zou zeer verbaasd zijn als jouw auto een launch control zou hebben... Dat is geloof ik toch meer iets voor auto's waarbij de gemiddelde leek de vaak zeer vele pk's niet optimaal op de weg krijgt bij een acceleratie vanuit stilstand. Bij een vierwielaangedreven 3.0 diesel moet je gewoon gasgeven en dan komt het wel goed...
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.

Topic Author
seik0o
Neutraal

Post by seik0o »

nou ben er dus achter gekomen dat ik gewoon launch control heb.
en het is echt een verschil bij sprintje, hij pakt gewoon meteen op de juiste toeren en blijft gewoon met volle kracht gaan... :D

heb dus vandaag de K&N filter laten monteren...
WAT EEN JOEKEL
(wel een vervangend filter/inlegfilter)
Post Reply

Return to “Stel je even voor”