BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Newbie! :-)
Moderator: Moderator Team
Re: Newbie! :-)
@Freakie: Dankje. Het zal vast wel lukken, 't is niet echt een speld in een hooiberg die ik moet zoeken he
Maareh, tips zijn altijd welkom natuurlijk!
Twitter jij ook?? Zoek me op; Anke82!!
-
Mark 316i
- 1e Versnelling
- Type Auto: E46 316i
Hoi Anke!
Welkom op het forum, heb mijzelf ook net aangemeld. Zelf zit ik ook te denken aan een cabriolet, maar ik heb geen plek om d'r binnen te zetten. Staat ze bij jullie binnen en zo nee: gaat dat goed?
Beste groet,
Mark
Welkom op het forum, heb mijzelf ook net aangemeld. Zelf zit ik ook te denken aan een cabriolet, maar ik heb geen plek om d'r binnen te zetten. Staat ze bij jullie binnen en zo nee: gaat dat goed?
Beste groet,
Mark
Proleet voor je het weet
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Mark 316i wrote:Hoi Anke!
Beste groet,
Mark
Waarom zou dat niet goed gaan.
Of je moet al vijanden hebben of in een aso buurt wonen dan is het iets anders
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
Mark 316i
- 1e Versnelling
- Type Auto: E46 316i
Regen, vocht, weer en wind enzo, ik kan me voorstellen dat een linnen kap en het mechaniek daar wat minder goed raad mee weten. En de buurt is ook niet meer wat het geweest is 
Proleet voor je het weet
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Weers invloeden boeit niet zo heel veelMark 316i wrote:Regen, vocht, weer en wind enzo, ik kan me voorstellen dat een linnen kap en het mechaniek daar wat minder goed raad mee weten. En de buurt is ook niet meer wat het geweest is
Gemiddeld eens in de 10jaar moet een dak toch wegens ouderdom eraf.
De daken zijn over het algemeen goed waterdicht dus in de auto komt niks.
En wat betreft de buurt :
Dan moet je maar in Limburg gaan wonen he daar heb je wat aan een cabriolet en het is rustiger.
Maar zover ik weet is die van Anke te koop en kan je die voor een leuke cent kopen
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Hey Mark!Mark 316i wrote:Hoi Anke!
Beste groet,
Mark
Sorry dat ik je berichtje nu pas zie. De cabrio staat bij ons meestal buiten. Als je de ramen goed dicht maakt heb je geen last van lekkages
Verder woon ik in een hele rustige buurt waar zelden of nooit wat gebeurt, maar ook in Amsterdam en Den Haag zet ik de cabrio met een gerust hart op een parkeerplaats hoor (daar verblijf ik met enige regelmaat). Goed alarm doet wonderen, schijnbaar.
Groetjes,
Anke
Twitter jij ook?? Zoek me op; Anke82!!