BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bluetooth probleempje....

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
bulldogbob
Neutraal

Bluetooth probleempje....

Post by bulldogbob »

Hallo allemaal.

Ben sind 3 dagen een trotse eigenaar van een BMW 316 uit 2004.In deze auto zit een BMW carkit welke bedoelt is voor een sony/ericson T610 ( insteek module onder de handrem ).Ook zat er een handleiding bij van BMW en een witte kaart met het keypass nummer.Nu heb ik zelf een Nokia 6310i met bleutooth.Ik heb de aanwijzingen van de handleiding goed doorgenomen en opgevolgd ; kontact eerst op 0 en dan 3 sec de spraak toets in gedrukt houden en kontact weer naar stand 1 en na 3 seconden spraak knop los laten ( hele procedure met knop ingedrukt , viel niet mee , knop in blijven drukken en dan kontact omdraaien naar stand 1 ).Als het goed gegaan was zou er dan "TELEFON AKTIVIEREN " op het display van de radio/cd speler moetn komen staan.Maar helaas er gebeurde niets.Ook heb ik dan maar de afmeld procedure gedaan , omdat er maar 4 telefoons in het geheugen kunnen.Maar dit alles heeft niet geholpen.Omdat er een carkit in zit , en dit boekje met bluetooth passkey , ga ik er vanuit dat het er ook inzit.Mijn vraag is nu , wat doe ik fout , zit er ergens een zekering die stuk zou kunnen zijn ?

Ik hoop dat er iemand hier wel verstand van heeft , als je het boekje leest lijkt het mij niet echt moeilijk , maar ik krijg het niet voor elkaar.
316 Silverline.
2004 E46.
Locked

Return to “Archief”